ikata Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hei.I det siste så har jeg fått sår på penis hodet, etter samleie med min forlovede. Det har også vært blod etterpå, men siden svie og sår (samt blodet) forsvant kort tid etter, har vi ikke tenkt mer på det. Sist samleie har vært verst, det svei litt under selve akten og det var blod etterpå. Blødningen sluttet ikke lenge etter, men holdt lenge nok til å måtte skifte undertøy. Vanligvis får jeg vasket den etterpå, men denne gang svei det så forferdelig mye at jeg ikke fikk fullført. Det er sår på penis hodet, samt en slags blodblemme som om den hadde blitt slått eller noe. Den er sår dagen etter fortsatt og jeg fant et par ekstra sår. Svie hvis jeg vasker eller drar forhuden bakover. Forloveden har hormon spiral, om det har noe å si. Begge har vært sammen i flere år, og det er først nå dette skjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408421-s%C3%A5r-og-blod-etter-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.