Miemaria Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 HeiJeg har vært samboer med min mann i 10 år. Jeg har 2 barn fra et tidligere forhold (disse er 15 og 18 år), han har ett barn fra før (18 år), og vi har 2 felles barn på 6 og 7 år. Vi har frem til nå feiret jul med særkullsbarna annet hvert år. Har da hatt alle 3 særkullsbarna samlet til felles julefeiring. Annen hver gang har vi hele vår familie med fellesnavn og særkullsbarna vært sammen med min slekt, for så å være sammen med min samboer slekt den neste gangen vi har alle barna samlet. Dette har gått greit frem til nå..Denne julen derimot er de to eldste blitt 18 år. Vi skal egentlig være samlet til julefeiring med mine slektninger i år. Barnet til min samboer ønsker ikke å være med min slekt å feire jul dette året, men ønsker å feire jul sammen med sine egne slektninger på farens (min samboer) side. Jeg ser at om 2 år når vi skal feire jul sammen med min samboerskap slektninger vil det være mine særkullsbarna som nok ikke ønsker å feire jul sammen med min samboerskap.slekt. De føler ikke tilhørighet med disse på samme måte som med sine egne., og føler ikkeat de passer inn...Hva gjør vi?Vi har vurdert om vi bare skal dele oss på julaften, og at jeg feirer med mine barn og slektninger, og samboeren min med sitt barn og slektninger. I forhold til våre felles barn må nesten disse være med meg annen hver gang, og faren sin annenhver gang... Ikke noen kjekk løsning.. Men syns at det er vanskelig å gjøre julen vanskelig for våre særkullsbarn, når det tross alt kun er annet hvert år vi feirer med dem...Noen lure forslag til hvordan dette kan løses? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408426-julefeiring-med-mine-dine-og-v%C3%A5re-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.