Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg er 40 år

for 5 år siden sa ein tannleke at eg hadde så nedslidte tenner, da tenkte eg mitt...i fleire år har eg med jævne mellomrum hatt hovedpine

støa er bare blitt verre, det siste året har eg hatt vondt i hovud nesten kvar dag når eg vaknar, spesielt i panneregionen, kjevene, nakke/rygg og bak øynene

for ein månad siden tog eg pencilin i 10 dager for bihulebetendelse, men da eg etterpå fortsatt hadde smerter i kroppen, tenkte eg, nå har eg lekt lenge nok med helsa mi

nå vil eg først spørre ein doktor på nettet om råd

kva skal eg gjera for å bli fri for denne smerten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40846-tolmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Det beskriver kan meget vel være spenningstilstander i kjever, nakke og ansiktsmuskulatur. Dette kan gi både unormal tannslitasje og smertefulle muskler, ledd og senefester.

Uten at jeg kan være sikker på en diagnose er dette noe du absolutt bør få undersøkt og utredet hos en tannlege, og helst da en med spesialkompetanse i bittfunksjon.

Våre universitetstannklinikker har også førsteklasses kompetanse på dette området..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40846-tolmodig/#findComment-153786
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...