Gå til innhold

Blitt dumpa av jente og skal møtes for siste gang

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt dumpa av en jente jeg har møtt i litt over én måned. Vi har vært på date, kost sammen, ligget sammen og hun sier at hun liker meg. Men hun er veldig usikker siden hun ikke føler den store forelskelsen, så derfor mener hun det er best å avslutte det.

Vi skal møtes en siste gang i morgen bare for å ta farvel. Men jeg vil jo egentlig ha henne tilbake, så hvordan skal jeg oppføre meg?

Skal jeg bare være blid og glad, late som ingenting og si at jeg synes det er trist, men livet går videre.
Eller skal jeg si det jeg virkelig mener... som er at jeg er veldig lei meg, har mistet livsgnisten, spiser nesten ingenting og sover ikke fordi jeg bare tenker på at jeg vil ha henne tilbake?

Mvh Mann 28

Anonymkode: 14deb...9c0

Fortsetter under...

Du kan vel si at du syns det er trist og at du liker henne veldig godt, men å si at du har mistet livsgnisten og nesten ikke spiser eller sover pga henne kan nok oppfattes som et forsøk på å gi henne dårlig samvittighet og det er ikke noe vits i.

Personlig ville jeg avstått fra hele møtet. Jo raskere du klarer å få henne ut av hodet, jo bedre. Jeg tror nordmenn samlet kan telle på en hånd de gangene man etter et kort forhold greier å "snakke seg tilbake" etter å ha blitt dumpet, og at det blir en lykkelig historie av det. Selv om det er ganske vanlig å ønske seg det.

Hvis du absolutt må møte henne, så ville jeg for enhver pris unngått å si disse tingene du nevner her. Du fremstår bare enten stakkarslig eller at du prøver og gi henne dårlig samvittighet. I alle tilfelle vil det ikke føre noe positivt med seg. Forhold er ikke veldedighet.

Jeg har også opplevd flere ganger å miste dater/forhold som har vart i 1 mnd. Ja, jeg vet at det er kjipt. Men det går over.

Anbefalt musikk/litteratur ;-)

Endret av issomethingwrong

Eller skal jeg si det jeg virkelig mener... som er at jeg er veldig lei meg, har mistet livsgnisten, spiser nesten ingenting og sover ikke fordi jeg bare tenker på at jeg vil ha henne tilbake?

Mvh Mann 28

Nei nei nei nei! Det vil garantert ikke få henne til å ville gå tilbake til deg - du vil fremstå som en klengete, sutrete og masete type som prøver å gi henne dårlig samvittighet. Du vet sånn som noen foreldre gjør når de sier - "Pappa blir sååå lei seg når du gjør sånn!"

Men du kan gjerne si at du synes det har veldig trivelig å være i lag med henne, at du har varme følelser for henne og synes det er trist at det skulle ende slik. Uten at det ligger masse bebreidelser i stemme og ansiktsuttrykk.

Enig, følger deres råd :)

Men kan jeg spørre om hvorfor hun har kommet til denne konklusjonen, om det er noe jeg har gjort feil? Eller blir det stusselig også?

Jeg synes du kan spørre hvorfor hun plutselig har snudd, men vær forberedt på

1. Hun har ikke noe svar, det er bare sånn

eller

2. hun sier noe negativt om deg, hvis du ikke tror du kan takle det så la være å spørre.

Annonse

Nicklusheletida

Enig, følger deres råd :)

Men kan jeg spørre om hvorfor hun har kommet til denne konklusjonen, om det er noe jeg har gjort feil? Eller blir det stusselig også?

Hun har allerede svart på dette spørsmålet. Det trenger ikke å være noen verdens ting du har gjort galt, men hun sier at hun ikke føler den store forelskelsen og det får hun ikke gjort så mye med. Ikke du heller.

Det er slikt som ikke kan forklares og derfor gjør du det vanskelig for henne hvis du krever en nærmere forklaring. Sannsynligvis har hun ingen annen forklaring enn den hun allerede har kommet med.

Det har gått bare en måned , så dette kommer du raskt over. Lykke til neste gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...