Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det normalt/vanlig at en fyr, etter utløsning, ikke vil trekke seg ut, men bli værende inni? Og bli værende der til han får ereksjon igjen? Utløsning igjen og så det samme på nytt? Det blir selvfølgelig ikke mye rom for meg til å røre på meg, ellers sklir han ut. Dette skjer nesten uansett stilling. Trodde den ble så sensitiv at det ikke gikk an.  

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408762-p%C3%A5-nytt-og-p%C3%A5-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det normalt? Det er ikke direkte unormalt at menn kan komme flere ganger etter hverandre, enten uten pause eller med. 

Er det vanlig? Tror det vanligste er at det ikke skjer.

Det hørtes utvilsomt litt sært ut at han skal være der inne selv om han er slapp. Kan han ikke bare trekke seg ut fram til han er klar igjen, sånn at du kan puste og røre på deg?

Er det normalt/vanlig at en fyr, etter utløsning, ikke vil trekke seg ut, men bli værende inni? Og bli værende der til han får ereksjon igjen? Utløsning igjen og så det samme på nytt? Det blir selvfølgelig ikke mye rom for meg til å røre på meg, ellers sklir han ut. Dette skjer nesten uansett stilling. Trodde den ble så sensitiv at det ikke gikk an.  

Her er jeg enig med Gagamel - det er ikke helt vanlig vel? Jeg hadde ikke giddet det der kjenner jeg, hva sier han om du ikke vil flere ganger da? Høres jo ikke så veldig tilfredsstillende ut å ligge der med en slappis inni seg og vente på at han blir hard igjen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...