_subzero_ Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Hei, jeg har begynt å bli tynnere i vikene med alderen, noe som jo er naturlig. Men helt brått og pluttselig har håret i et lite område av fronten på hårfestet og noen cm bakover blitt drastisk tynnere. Hårtapet jeg har hatt i vikene har kommet sakte og gradivis over de siste 7-8 årene, mens dette på fronten har omtrent kommet i løpet av noen få uker. Jeg har sebroisk eksem i annsiktet og i hodebunnen. Bruker protopic i annsiktet og det fjerner det helt, men bruker kun head and shoulders shampo. Noe som er bedre en vanlig shampoo men fjerner det ikke helt i hodebunnen. Skal sies at der jeg mistet håret i hårfestet har det klødd og flasset veldig mye i perioden som jeg har mistet hår der. Var en dag jeg klødde og klødde som jeg kunne se store mengder hår dette ut. Etter jeg har dusjet så ser jeg ikke noe flass der, men huden føles gjerne sår ut(hvis jeg har klødd). Noen ganger kan jeg se det er rørdt der.Kan dette hårtapet komme av eksemen? Eller kan også mannlig hårtap pluttselig øke så brått? Hva kan jeg bruke mot eksemen? Har prøvd fungural men den reagerte jeg kraftig på.Mann 33 år. Endret 3. desember 2015 av _subzero_ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408786-sebrosik-eksem-og-h%C3%A5rtap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.