Gå til innhold

Han kaller meg paranoid og nevrotisk etter tillitsbrudd

Anbefalte innlegg

Hei. Er i et forhold der hvor han har løyet og brutt all tillit i lang tid. . Jeg blir mistenksom når det er ting som blir fortalt som ikke helt henger sammen pga jeg tar han i løyn enda innimellom. Han har jugd om alt mulig drit og drevet med ting bak ryggen min flere ganger gjennom tiden. Blir kun mistenksom når jeg synes det "er noe " som ikke stemmer helt med hva han sier, det han sa osv.  Jeg går ikke rundt og grubler på hva han gjør og ikke med mindre det er noe som ikke stemmer med hva som blir sagt og senere sagt om samme tingene. Og sier jeg fra at jeg lurer og blir mistenksom på hva det egentlig som er så blir jeg kalt paranoid og nevrotisk... 

Jeg vet dette ikke er et bra forhold. Og tillit er jo grunnleggende. Det handler blant annet om rus,uakseptabel kontakt med en annen og bak ryggen min. Blir så forbannet og såret over å bli kalt ting med alvorlige psykiske diagnoser når jeg vet selv at jeg har grunnleggende mistanker......  

Anonymkode: b2657...741

Fortsetter under...

Hvorfor velger du å bli i forholdet?

vet jeg ikke burde... Men over 11 år sammen så er det ikke kjempelett. Ting har blitt bedre og vi kommuniserer bra. Men tar tid å bygge tilliten. Og når jeg får slengt diagnoser etter meg føler jeg avsky. Jeg sier klart ifra selvfølgelig. Og da kommer det et unnskyld, men det glemmes ikke fordet..  

Anonymkode: b2657...741

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...