veien å gå Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Skrev et tidligere innlegg ang forholdet mitt. Men lurer litt på hva som kan feile meg. Har bestilt time til lege til neste uke.Var innlagt på sykehus for en stund siden med ekstremt blodtrykksfall og smerter i bryst. Ingenting var galt, bortsett fra stress, at jeg måtte roe meg ned og slutte å røyke. Har sluttet å røyke.Etter den tid har jeg vert konstant trøtt, og nå er det verst. Hodepine kvalme stiv nakke, dårlig hukommelse, dårlig konsentrasjon. blod i avføring dirrer i kroppen. Slapp irritert og orker ingenting. Hodepinen kom i går. Når jeg spiser må jeg bare legge meg ned. Og dupper som regel av. Går på jobb, men er alltid trøtt. De siste dagene har jeg måtte være hjemme. Dette kan vel ikke bare være stress.......jeg sliter i forholdet, men det kan vel ikke bare være det som utløser alt dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408924-hva-kan-feile-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Skrev et tidligere innlegg ang forholdet mitt. Men lurer litt på hva som kan feile meg. Har bestilt time til lege til neste uke.Var innlagt på sykehus for en stund siden med ekstremt blodtrykksfall og smerter i bryst. Ingenting var galt, bortsett fra stress, at jeg måtte roe meg ned og slutte å røyke. Har sluttet å røyke.Etter den tid har jeg vert konstant trøtt, og nå er det verst. Hodepine kvalme stiv nakke, dårlig hukommelse, dårlig konsentrasjon. blod i avføring dirrer i kroppen. Slapp irritert og orker ingenting. Hodepinen kom i går. Når jeg spiser må jeg bare legge meg ned. Og dupper som regel av. Går på jobb, men er alltid trøtt. De siste dagene har jeg måtte være hjemme. Dette kan vel ikke bare være stress.......jeg sliter i forholdet, men det kan vel ikke bare være det som utløser alt dette?Høres ut som noe mer enn "bare" psykisk. Anonymkode: 708a3...69a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/408924-hva-kan-feile-meg/#findComment-3666162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.