Gå til innhold

Tannverk og bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig plaget av bihulebetennelse og merker at jeg hver gang også får tannverk i en jeksel oppe hvor jeg har en veldig stor fylling. (tannlegen min sa at neste gang måtte jeg har krone på denne tannen når fyllingen ble dårlig). Nå er nok fyllingen begynt å bli dårlig, jeg lurer derfor på om denne tannen være årsak til at jeg får så hyppige bihulebetennelser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40894-tannverk-og-bihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Den kan være årsaken, men da må den være betent på en slik måte at tannlegen bør kunne se det på røntgenbildet han har tatt av deg. Når tenner som har røtter som er nær bihulene ofte er plagsomme ved førkjølelse og bihulebetennelse er det nettop fordi de er så nær fokus for betennelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...