Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Førte fingrene mine ned til underlivet. Kjente urinhullet. Stakk fingrene inn i skjedeinngangen, under jeg stikker finnmgrebe inn oppdager jeg en rundt ballong kossistens pute kul om du forstår? Ikke akkurat en kul men den var likevel rund. Når jeg trykket på den var det som å trykke på en ballong. Ingen smerter når jeg trykker på den. Jeg kan trykke på den helt ned, men så fort jeg slipper så "blåser den seg opp igjen" er ikke luft boble for enn kjenner at den er der selvom enn presser å trykker

Jeg har mye mer veske ut av uendelivet enn jeg har hatt tidligere. Har en trang til å måtte knekke korsryggen " ingen smerter ". Har hatt uregelmessig messing mens i 1 halvt år men de siste 5 menstruasjonene har vært på nogenlunde lik tid! Lukter veldig fort inunderlivet!  
Dette er ikke livmortappen formen har jeg kjent tidligere. Og denne greia jeg oppdaget befinner seg bare på venstre side å ikke høyre. Altså jeg fører fingren ca en halv til 1 og en halv cm inn.

Jeg er livredd for om dette kan være kreft. Jeg sliter veldig psykisk og redd for å hå til gynekolog etter voldtekt for mange år siden. Men den har kommet nå de siste ukene, mnd! Hvor sikkert er dette st det ikke e kreft ?:(

Anonymkode: b3c55...5c4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/408957-oppdaget-noe-rart-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som det er urinblæren, du beskriver. Den ligger som en ballong for til i skjeden. Du kan se lokalisasjonen på bildet

https://www.google.no/search?q=underlivet&biw=1338&bih=648&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjs8_KhxtnJAhVEjCwKHVmdC3sQ_AUIBigB#tbm=isch&q=kvinnelig+kj%C3%B8nnsorgan+anatomi&imgrc=5jk8HnxP1-5whM%3A

Der er iallfall ikke kreft, det kan jeg faktisk garantere uten å undersøke deg, men likevel vil det nok være greit at du får en undersøkelse for å føle deg helt trygg. Men, slapp av. Dette er ikke farlig

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...