AnonymBruker Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg har i 6 mnd hatt vondt i høyre fot, og i ryggen. Hvis jeg husker rett, startet det i ett punkt på høyre side, nedfor korsryggen, oppfor rumpa. Trodde jeg hadde ligget på en måte om natta, og at det ville gå over av seg selv. Jeg har vondt forskjellige steder, til forskjellige tider. Og det kjennes på forskjellige måter. Ikke så mye at jeg må ta smertestillende, men nok til at jeg ikke kan jogge/trene, og må ha tilrettelegging i jobben.Jeg har ofte vondt i korsryggen, det KAN være pga jobben i helsevesenet. Jeg har og vondt i kneet (verk?), føles som om foten er skjev, og at kneet får belastningen, hvis jeg skal gjette selv. Der jeg har mest vondt nå for tiden er mellom rumpa og låret, det føles som muskelen/leddbåndet el.l har blitt tøyd for hardt, og har fått en skade. Jeg har ikke tøyd for hardt der, så kan ikke være det. (Jeg tøyde for hardt på innside lår for mange år siden, og får bare vondt der hvis jeg tøyer der, noe jeg har sluttet med.) Jeg kjenner det hvis jeg strekker ut foten, til og med hvis jeg sitter i "lotus-stilling (begynt med medisinsk yoga i håp om at et hjelper.) Hvis jeg går osv.Legen mente jeg hadde slimposebetennelse i hofta, men det viste ingenting på MR (tok MR av hofte, korsrygg og bekken, ingen funn.) Vet ikke om det er muskelen eller hva det er, men det går fra punktet på høyre side over rumpa, til høyre side i hofteområdet, mellom rumpe/lår, bak låret, ned mot kneet. Av og til har jeg vondt nedover leggen, og under hælen. Der kjennes det ut som "ett par dager etter man har slått foten mot noe hardt." (Vanskelig å forklare.)Legen har gitt meg opp. Har vært hos kiropraktor og naprapat, uten at det har hjulpet. Er nesten desperat, så redd for at det skal bli enda værre, at jeg ikke skal kunne trene og jobbe. Trente mye før, har lurt på om jeg hadde feil teknikk ved styrketrening bl.a. Er og mye stresset, og noen steder kjenner jeg at det sikkert er "vondt" i musklene pga det. Men sånn jeg kjenner det mellom rumpe/lår, i kneet og under hælen, kan ikke være pga det.Har og blitt fortalt at jeg har hulfot på høyre fot, og overpronasjon.Har du tips til hva jeg kan gjøre? Jeg kan ikke bare gi opp sånn som legen har gjort. Anonymkode: 9dcef...7cd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409014-vondt-i-h%C3%B8yre-fot/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil1234 Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Synes du skriver om ekstremt mange forskjellige ting her nå.Du må nesten summere det litt bedre så jeg kan forstå hva som hører til hva.Virker som nervesmerter det du beskriver, men nesten umulig å se sammenhengen i det du har skrevet, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409014-vondt-i-h%C3%B8yre-fot/#findComment-3668950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.