Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er litt stresset nå. 

Jeg har hatt kobber spiral i 4 mnd ca nå. Jeg og min kjæreste bruker både spiralen og kondom siden jeg vil absolutt ikke bli gravid, selv om mange sier at spiralen er veldig sikker, 99,4% og det tror jeg på. 

Men vi hadde en liten uhell for litt siden, kondomen sprakk og han kom inni meg..og jeg har vært litt små redd. 

Forvented mens er 1 januar men hele denne uken-søndag til idag har jeg hatt mens kramper og murringer og litt stikking så¨jeg bestemte meg i går ettermiddag å ta en graviditet prøve og den ble negativ, men siden jeg ikke tok den tidlig på morgen var streken veldig svak. 

I tillegg begynte jeg å spotte litt i går etter at jeg hadde kraftig mens smerter..

SÅ HVA SKJER? kan jeg være gravid?

Anonymkode: a5863...4cc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409136-erfaring-med-kobberspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Hei! Jeg er litt stresset nå. 

Jeg har hatt kobber spiral i 4 mnd ca nå. Jeg og min kjæreste bruker både spiralen og kondom siden jeg vil absolutt ikke bli gravid, selv om mange sier at spiralen er veldig sikker, 99,4% og det tror jeg på. 

Men vi hadde en liten uhell for litt siden, kondomen sprakk og han kom inni meg..og jeg har vært litt små redd. 

Forvented mens er 1 januar men hele denne uken-søndag til idag har jeg hatt mens kramper og murringer og litt stikking så¨jeg bestemte meg i går ettermiddag å ta en graviditet prøve og den ble negativ, men siden jeg ikke tok den tidlig på morgen var streken veldig svak. 

I tillegg begynte jeg å spotte litt i går etter at jeg hadde kraftig mens smerter..

SÅ HVA SKJER? kan jeg være gravid?

Anonymkode: a5863...4cc

Nei. Du har jo spiral, testen er negativ og du har mensen.

Bra at du er forsiktig, men det er ikke sååå farlig å bli gravid. Det er verre å få kreft eller hjerneslag, vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...