AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Som du leser av overskriften så er dette det klassiske temaet "hvordan fortelle henne at hun begynner å bli lubben".Kona har de siste året lagt på seg en god del, og godterier sklier ned flere dager i uken. Jeg har ved to anledninger forsøkt å hinte om at det kanskje begynner å bli "vel mye", men da går hun rett i selvforsvar og beskylder meg for det ene og det andre. Da jeg møtte kona så var hun veldig opptatt av trening og var veldig slank. Etter to fødsler for 10-12 år siden så har hun jevnt holdt vekten frem til det siste året. Medlemskapet på treningssenteret er stort sett et alibi for at hun "trener". Jeg vil bare hennes eget beste, og trenger tips på hvordan man skal legge det frem at hun kanskje bør vurdere inntaket av godterier og kanskje begynne å trene litt igjen. Anonymkode: 37dc4...110 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Som du leser av overskriften så er dette det klassiske temaet "hvordan fortelle henne at hun begynner å bli lubben".Kona har de siste året lagt på seg en god del, og godterier sklier ned flere dager i uken. Jeg har ved to anledninger forsøkt å hinte om at det kanskje begynner å bli "vel mye", men da går hun rett i selvforsvar og beskylder meg for det ene og det andre. Da jeg møtte kona så var hun veldig opptatt av trening og var veldig slank. Etter to fødsler for 10-12 år siden så har hun jevnt holdt vekten frem til det siste året. Medlemskapet på treningssenteret er stort sett et alibi for at hun "trener".Jeg vil bare hennes eget beste, og trenger tips på hvordan man skal legge det frem at hun kanskje bør vurdere inntaket av godterier og kanskje begynne å trene litt igjen.Anonymkode: 37dc4...110Tror du at hun selv ikke vet at hun har gått opp i vekt?Slik jeg ser det, så vet de aller fleste kvinner meget godt om de har gått opp i vekt. Som regel hjelper det lite at andre mener noe om vekten eller matinntaket deres. Kanskje kan dere være mer aktive sammen, av og til kan det motivere for en sunnere livsstil? Trene sammen, dra på tur sammen osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det er ikke nødvendig å si at hun er tjukk, men det må være lov å si at man ikke synes det er lurt å spise godteri på hverdager. Du kan i alle fall være nøye på å ikke gjøre det selv. Dere bør jo lære barna deres gode vaner.Jeg har aldri tatt skade av at hint om at jeg burde slanke meg eller trene, men noen er vel mer sårbare enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg hadde satt stor pris på om kjæresten hadde hintet om jeg hadde lagt på meg såpass at han hadde reagert på det. Her er vel spørsmålet hvorfor hun spiser så mye godterier at hun legger på seg av det? Er hun deperimert eller er det andre grunner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er overhodet ikke nødvendig å fortelle henne noe, hun har garantert merket det selv på feks at bukser strammer, og det vil bare være sårende om du må fortelle det i tillegg. Jeg hadde iallefall blitt kjempelei meg.Støtt henne heller stilltiende ved å bidra med sunne middager og sunnere snacks til kos, inviter henne med ut på tur osv. Anonymkode: f99e6...830 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Om jeg begynner å bli lubben er jeg nok den første til å merke det selv. Jeg ville overhodet ikke satt pris på å høre det fra andre, og kanskje minst av alt fra mann/kjæreste. Jeg ville blitt lei meg og/eller sint, men nå tror jeg heldigvis ikke min mann - eller for den saks skyld noen mann jeg kunne vært sammen med - ville sagt noe slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Du trenger ikke si noe, for da kan hun i protest spise mer fordi hun ikke vil tro på deg og ingen kan bestemme hvordan hun skal se ut eller hva hun skal spise.I stedet kan du lure henne til å slanke seg, ved å lokke henne ut på daglige spaserturer, og kanskje du kan spandere medlemsskap i treningssenter - og si at du og hun kan trene sammen - da det er bra for forholdet å gjøre noe sammen Og du bør invitere henne til mer sengehygge, og lokk henne til å være aktiv - sitte øverst - gratis forbrenning av kalorier.Ikke kjøp usunn mat og si til henne at du prøver å leve sunt, og at dere ikke skal ha brus og godterier annet enn i helgene...Når du handler, ikke kjøp godteri, potetgull, kaker og brus.Kjøp lightsaft som dere kan ha om dere vil ha søt drikke. Kjøp inn masse grønnsaker og frukt, skjær opp og ha på bordet... da blir hun mett på sunne ting i stedet for å la seg friste av godterier.har dere godterier i skuffene, - tøm de. Om hun etterlyser de, beklag og si at du var litt småsulten, en hvit løgn.... Anonymkode: 45eb9...268 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Glemte å si - vær den perfekte mannen som serverer hjemmelaget middag når hun kommer hjem .) Da er det du som bestemmer middagen og - og den bør være klar når hun kommer hjem så hun ikke blir sulten og spiser snacks som ventemat.lag sunn og god mat. Velg fullkornsris eller poteter (maks 3 små per pers eller 1 stor- hun kan ikke spise mer enn du koker), og lag masse grønnsaker til, lag saus fra grunnen og lag den mager - men lag liten porsjon slik at hun ikke kan ta for mye saus, velg magert kjøtt, helst fisk et par tre ganger i uken... om du lager noe med kjøttdeig, velg karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig.Bruk minst mulig fett når du steker maten. Ovnsbakt laks er sunt og godt Etterhvert vil dere begge bli sunnere, få mer energi og bli slankere Anonymkode: 45eb9...268 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3669466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Tren sammen. Minst to ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3670605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Tren sammen. Minst to ganger i uken.Mener du "tren" sammen..? 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Mener du "tren" sammen..? Ja det også men det bør være oftere. Her kan man også kjøre par-sirkeltrening.. soverommet-kjøkkenbordet-dusjen-sofaen-balkongen 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Som du leser av overskriften så er dette det klassiske temaet "hvordan fortelle henne at hun begynner å bli lubben".Kona har de siste året lagt på seg en god del, og godterier sklier ned flere dager i uken. Jeg har ved to anledninger forsøkt å hinte om at det kanskje begynner å bli "vel mye", men da går hun rett i selvforsvar og beskylder meg for det ene og det andre. Da jeg møtte kona så var hun veldig opptatt av trening og var veldig slank. Etter to fødsler for 10-12 år siden så har hun jevnt holdt vekten frem til det siste året. Medlemskapet på treningssenteret er stort sett et alibi for at hun "trener". Jeg vil bare hennes eget beste, og trenger tips på hvordan man skal legge det frem at hun kanskje bør vurdere inntaket av godterier og kanskje begynne å trene litt igjen.Anonymkode: 37dc4...110Hei!Jeg er helt sikker på at det mest effektive er å si det rett ut, feks " Jeg ser du har lagt på deg....", så kan man tilføye det egnete, sett ut i fra hva som kan være grunnen, er kvinner nærmere 40 år, kan dette legge seg rundt midjen som magefett, (midt i livet trenger voksne mindre mat, dette bør flere være bevisste på) gjøres man ikke oppmerksom på dette øker det fort, og det blir vanskeligere å bli kvitt dette (til slutt gir man kanskje opp?). Jeg sier "ofte" til min mann, "jeg ser du har fått mage", jeg sier dette fordi jeg bryr meg om han. han blir sur hver gang, men jeg syns det er ok, for ikke lenge etter, er magen borte. Hadde jeg ikke sagt dette, ville han jo raskt fått magene mange voksne menn og kvinner har, fordi jeg raskt er ute med å påpeke det, når skjortene viser at magen stikker for mye ut, så skjerper han seg. (etter noen uker er han tilbake til sin normale vekt igjen)Sist gang sa jeg også, fordi han blir sur, og sier jeg ikke er fornøyd med han, selvsagt handler det ikke om det, det handler om at det er lettere å skjerpe seg tidlig, enn om man bare lar det "skure å gå". det er omsorg i å si i fra.Det er så mye vektproblematikk som kunne vært unngått om mennesker sa i fra til hverandre.Jeg ser ikke på andre om de går opp eller ned i vekt, en mulig venn hadde gått ned 25 kg, noe jeg ikke så, men på min mann ser jeg det, fordi når han tar på seg dress, om magen "henger" ut over bukselinningen, ja så sier jeg i fra. Selv om han misliker det, jeg ser at ellers ville han blitt en småkjukk middelaldrende mann.Nå skal han begynne å trene mer sa han, og når jeg serverer deilig middag sier han, " Nei takk jeg kan ikke spise jeg for jeg er jo så tykk", dette er skuespill, jeg kjenner han jo godt så jeg sier da, "sunn mat blir ingen tykk av, spis", så spiser han, men jeg ser han unngår potet, pasta, brød, søtsaker og kaker. Så dette fungerer utmerket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg vil bare hennes eget beste, og trenger tips på hvordan man skal legge det frem at hun kanskje bør vurdere inntaket av godterier og kanskje begynne å trene litt igjen.Anonymkode: 37dc4...110Går hun rett i selvforsvar om du sier det du skriver her også?Jeg har nettpp - inspirert av deg! - sagt til min kjære at om han synes jeg legger på meg så mye at han ikke liker det så MÅ han love meg å si fra, så skal jeg love ikke å bli sur. Det samme gjelder jo motsatt vei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Som du leser av overskriften så er dette det klassiske temaet "hvordan fortelle henne at hun begynner å bli lubben".Kona har de siste året lagt på seg en god del, og godterier sklier ned flere dager i uken. Jeg har ved to anledninger forsøkt å hinte om at det kanskje begynner å bli "vel mye", men da går hun rett i selvforsvar og beskylder meg for det ene og det andre. Da jeg møtte kona så var hun veldig opptatt av trening og var veldig slank. Etter to fødsler for 10-12 år siden så har hun jevnt holdt vekten frem til det siste året. Medlemskapet på treningssenteret er stort sett et alibi for at hun "trener". Jeg vil bare hennes eget beste, og trenger tips på hvordan man skal legge det frem at hun kanskje bør vurdere inntaket av godterier og kanskje begynne å trene litt igjen.Anonymkode: 37dc4...110Du får bare si det som det er.Lykke til. Anonymkode: c1222...cbe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Går hun rett i selvforsvar om du sier det du skriver her også?Jeg har nettpp - inspirert av deg! - sagt til min kjære at om han synes jeg legger på meg så mye at han ikke liker det så MÅ han love meg å si fra, så skal jeg love ikke å bli sur. Det samme gjelder jo motsatt vei. Hmm, ja, men vil du *virkelig * at han skal si det? Du er vel litt tøff, så du tåler det kanskje.Kona mi sa for mange år siden at jeg måtte si ifra om hun begynte å bli tjukk. Jeg er ikke så dum at jeg gjør det, selv om vekten hennes har gått litt opp og ned (men hun er stort sett ganske slank uansett, og jeg bryr meg ikke så mye som hun selv). Hun vil ofte ha svar på om hun ser tjukk ut i den og den kjolen, og jeg tvinges til å gi et slags ærlig svar, men jeg pakker det godt inn.Hun har sagt fra til meg hvis magen har begynt å tyte ut. Det tar jeg ikke så tungt, nettopp fordi jeg vet det selv. Noen av de damene jeg kjenner med tjukke menn kommer gjerne stadig med små stikk og hint, men ikke motsatt. Likestillingsombudet har en jobb å gjøre her . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hmm, ja, men vil du *virkelig * at han skal si det? Du er vel litt tøff, så du tåler det kanskje.Kona mi sa for mange år siden at jeg måtte si ifra om hun begynte å bli tjukk. Jeg er ikke så dum at jeg gjør det, selv om vekten hennes har gått litt opp og ned (men hun er stort sett ganske slank uansett, og jeg bryr meg ikke så mye som hun selv). Hun vil ofte ha svar på om hun ser tjukk ut i den og den kjolen, og jeg tvinges til å gi et slags ærlig svar, men jeg pakker det godt inn.Hun har sagt fra til meg hvis magen har begynt å tyte ut. Det tar jeg ikke så tungt, nettopp fordi jeg vet det selv. Noen av de damene jeg kjenner med tjukke menn kommer gjerne stadig med små stikk og hint, men ikke motsatt. Likestillingsombudet har en jobb å gjøre her .Re. "ser jeg tjukk ut i kjolen.." - vanskelig tema! Spør man der etter hcilken kjole som best kler kroppen, eller ber man om bekreftelse på at kjæresten/mannen ikke synes man er for tjukk? Jeg VET jo at jeg langtfra er tynn, men jeg vet jo at jeg kan ta meg bedre eller dårligere ut i ulike plagg. I noen plagg ser jeg (håper jeg) sexylubben ut - i andre blubbete. Jeg kunne spurt om slikt bare for å finne ut om jeg gjør det beste ut av det jeg har - et generelt blabla-svar for å "dekke over" at jeg ikke er tynn blir jo feil. Og re kjønnsforskjeller: Likestillingsombudet har en del å gjøre med at menn lettere "kommer unna med" å være litt runde enn det kvinner gjør. ;-) Mette Marit fx skal ikke legge på seg mye før enn folk kommenterer, mens kongen derimot slipper unna med ALT! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde nok ikke likt det om en kjæreste hadde sagt at jeg begynte å bli tykk, men det er kanskje fordi jeg har vært mye mer aktiv enn de jeg har vært sammen med. Altså, de har trent, sånne faste dager, i en time. Utenom det har de vel mest sittet forran tven eller pcen, mens jeg har spunnet rundt 12 timer i døgnet. Men nå som jeg ikke får til å spinne rundt pga smerter så hadde det kanskje vært greit om noen sa ifra dersom jeg la på meg. Men jeg veier det samme nå som før.Litt opp og ned går det jo. Og før mensen ser magen min ut som en ballong, samme gjør den når jeg er i selskap. Men det er jo ikke fett som plutselig har kommet, men en teit, oppblåst mage, som jeg hater. Hadde jeg hatt en kjæreste ville jeg at han skulle sagt ifra når jeg skal pynte meg, om jeg så tykk ut eller ikke. Noen ganger syns jeg nok at jeg ser tykkere ut enn det jeg egentlig gjør. Men jeg har irriterende hofter og ofte en irriterende mage, og noen klær fremhever garantert det mer enn andre. Da ville jeg hatt et dønn ærlig svar. Men sånn utenom i situasjoner hvor man skal se pen ut, så ville jeg ikke likt det om kjæresten sa ifra bare pga et par kg, eller kanskje t.o.m opp til 5 kg. Jeg har hatt 5 kg forskjell i vekt uten at jeg har gjort noe med kostholdet. F.eks da jeg opererte, så gikk jeg ned 3 kg. Jeg spiste nesten ikke (man blir visst ikke sulten av å bare ligge) og jeg fikk ikke brukt noen muskler (det er ikke vekt man ønsker å miste). Jo, mange ser også litt feite eller oppblåst ut før mens, noen går på kortison og eser ut av det. Det er mange ting som spiller inn. Jeg ville ikke sagt ifra umiddelbart, men gitt den andre personen tid til å fikse det selv.Med det sagt, så er det helt uskyldig å få med kjæresten på 30-45 tur hver dag. Det er perfekt nå som det er kaldt. Da øker man automatisk farta for å ikke begynne å fryse Så er det faktisk ganske hyggelig å gå tur sammen. Det hjelper en å få landet litt etter en stressa dag. Det er bra for stive muskler. Og man mister noen kg og øker formen helt uten å egentlig tenke over det. Jeg har alltid vært sånn som IKKE skal trene, bare fordi det er så jæv..... mote Men så fikk jeg slengt i trynet "hva tror du du gjør når du går tur med hundene? Hva tror du du gjør når du går 5 dager i fjellet med 15-20 kg på ryggen? Eller når du legger ut på skitur langt inn på fjellet fordi du må bort fra folk?" Ehhh...pokker Trening trenger ikke være trening 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg hadde nok ikke likt det om en kjæreste hadde sagt at jeg begynte å bli tykk, men det er kanskje fordi jeg har vært mye mer aktiv enn de jeg har vært sammen med. Altså, de har trent, sånne faste dager, i en time. Utenom det har de vel mest sittet forran tven eller pcen, mens jeg har spunnet rundt 12 timer i døgnet. Men nå som jeg ikke får til å spinne rundt pga smerter så hadde det kanskje vært greit om noen sa ifra dersom jeg la på meg. Men jeg veier det samme nå som før.Litt opp og ned går det jo. Og før mensen ser magen min ut som en ballong, samme gjør den når jeg er i selskap. Men det er jo ikke fett som plutselig har kommet, men en teit, oppblåst mage, som jeg hater. Hadde jeg hatt en kjæreste ville jeg at han skulle sagt ifra når jeg skal pynte meg, om jeg så tykk ut eller ikke. Noen ganger syns jeg nok at jeg ser tykkere ut enn det jeg egentlig gjør. Men jeg har irriterende hofter og ofte en irriterende mage, og noen klær fremhever garantert det mer enn andre. Da ville jeg hatt et dønn ærlig svar. Men sånn utenom i situasjoner hvor man skal se pen ut, så ville jeg ikke likt det om kjæresten sa ifra bare pga et par kg, eller kanskje t.o.m opp til 5 kg. Jeg har hatt 5 kg forskjell i vekt uten at jeg har gjort noe med kostholdet. F.eks da jeg opererte, så gikk jeg ned 3 kg. Jeg spiste nesten ikke (man blir visst ikke sulten av å bare ligge) og jeg fikk ikke brukt noen muskler (det er ikke vekt man ønsker å miste). Jo, mange ser også litt feite eller oppblåst ut før mens, noen går på kortison og eser ut av det. Det er mange ting som spiller inn. Jeg ville ikke sagt ifra umiddelbart, men gitt den andre personen tid til å fikse det selv.Med det sagt, så er det helt uskyldig å få med kjæresten på 30-45 tur hver dag. Det er perfekt nå som det er kaldt. Da øker man automatisk farta for å ikke begynne å fryse Så er det faktisk ganske hyggelig å gå tur sammen. Det hjelper en å få landet litt etter en stressa dag. Det er bra for stive muskler. Og man mister noen kg og øker formen helt uten å egentlig tenke over det. Jeg har alltid vært sånn som IKKE skal trene, bare fordi det er så jæv..... mote Men så fikk jeg slengt i trynet "hva tror du du gjør når du går tur med hundene? Hva tror du du gjør når du går 5 dager i fjellet med 15-20 kg på ryggen? Eller når du legger ut på skitur langt inn på fjellet fordi du må bort fra folk?" Ehhh...pokker Trening trenger ikke være trening Hei!Der er vi forskjellige,Jeg ville satt pris på at man får vite status. Jeg veier meg aldri, så da jeg julaften skulle ha på meg en julekjole, og jeg måtte få hjelp av to store menn for å få lukket glidelåsen, ja så ble jeg oppgitt...hvorfor kunne ikke min mann bare sagt at jeg har blitt rundere denne høsten?Jeg mister det nå, fettet, det er ikke en svær greie, men altså lettere å gjøre noe med det tidlig enn bare ignorere det.I tillegg greide ikke min mann å dra opp glidlåsen, så da jeg bad han hente sterkere karer, ville han ikke, men til slutt sa jeg meget bestemt, "hent...." da hentet han den sterke mannen og jeg fikk på kjolen., Merkelig nok tøt ikke fettvalker ut over ...greier ikke forklare helt...men du vet sånn "askepottkjole", de er såpass ettersittende i livet så det er ikke pent om det blir en fettvalk over det stramme livet, men dette skjedde ikke forunderlig nok...det er nok fordi jeg har blitt rundere, men ikke blitt overvektig, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hei!Der er vi forskjellige,Jeg ville satt pris på at man får vite status. Jeg veier meg aldri, så da jeg julaften skulle ha på meg en julekjole, og jeg måtte få hjelp av to store menn for å få lukket glidelåsen, ja så ble jeg oppgitt...hvorfor kunne ikke min mann bare sagt at jeg har blitt rundere denne høsten?Jeg mister det nå, fettet, det er ikke en svær greie, men altså lettere å gjøre noe med det tidlig enn bare ignorere det.I tillegg greide ikke min mann å dra opp glidlåsen, så da jeg bad han hente sterkere karer, ville han ikke, men til slutt sa jeg meget bestemt, "hent...." da hentet han den sterke mannen og jeg fikk på kjolen., Merkelig nok tøt ikke fettvalker ut over ...greier ikke forklare helt...men du vet sånn "askepottkjole", de er såpass ettersittende i livet så det er ikke pent om det blir en fettvalk over det stramme livet, men dette skjedde ikke forunderlig nok...det er nok fordi jeg har blitt rundere, men ikke blitt overvektig,Hahaha...jeg ser det for meg To store menn som prøver å få igjen en glidelås. Var flaks kjolen ikke revnet da Men neste gang noe sån skjer så må du få noen til å ta bilde av situasjonen og sende til meg, sånt vil jeg gjerne se Men du, jeg er ganske sikker på at mannen din ikke sa noe fordi han ikke har sett at du har fått litt mer masse Menn ser ikke alltis sånt så lett, det gjør i grunn ikke jeg heller. Er faktisk to som har kommentert at ei jeg kjenner ser bedre ut nå fordi hun har lagt på seg litt, jeg ser ikke forskjell. Man skal forandre vekta mye før jeg legger merke til det.Ohh....fettvakler over altfor stramme klær er skikkelig lite lekkert. Det som ikke fikk plass i livet ble kanskje presset ned? Sånn askepott-kjole er jo bare stram i livet. Nei, jeg vet ikke jeg. Det jeg vet er at du er veldig langt unna å være tykk og jeg tror ikke du er i stand til å noen gang bli overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Hahaha...jeg ser det for meg To store menn som prøver å få igjen en glidelås. Var flaks kjolen ikke revnet da Men neste gang noe sån skjer så må du få noen til å ta bilde av situasjonen og sende til meg, sånt vil jeg gjerne se Men du, jeg er ganske sikker på at mannen din ikke sa noe fordi han ikke har sett at du har fått litt mer masse Menn ser ikke alltis sånt så lett, det gjør i grunn ikke jeg heller. Er faktisk to som har kommentert at ei jeg kjenner ser bedre ut nå fordi hun har lagt på seg litt, jeg ser ikke forskjell. Man skal forandre vekta mye før jeg legger merke til det.Ohh....fettvakler over altfor stramme klær er skikkelig lite lekkert. Det som ikke fikk plass i livet ble kanskje presset ned? Sånn askepott-kjole er jo bare stram i livet. Nei, jeg vet ikke jeg. Det jeg vet er at du er veldig langt unna å være tykk og jeg tror ikke du er i stand til å noen gang bli overvektig.mm,jeg tenkte jo litt på om kjolen kunne revne, men materialet, alt er veldig solid, greier ikke forklare det hellerDet er mulig det er en sånn kjole en fagmann ville valgt, om du skjønner, ikke noe kan gå galt uansett hvor mye kraft og makt man legger på...noe sånt.Ja skal huske på det med bildeMin mann er sånn som ser ALT, når noen har gått ned noen kilo, når de har klippet seg, farget håret med mye mer. Dette gjør han til et veldig godt likt menneske. Han er observant, menneskekjenner, diplomatisk, strategisk...ja mye som fører til at han er så populær-Forresten jeg har hørt akkurat det samme som deg...at jeg ser bedre ut nå, ikke så skrapa(dvs tynn) men jeg gidder altså ikke måtte bytte ut klesgarderoben min, jeg er fornøyd med de plaggene jeg har, det er ikke så mange, men hvert plagg er mellom ok og virkelig ting jeg liker, og sånn skal det forbli. Jeg har ingen tanker om å ikke bruke mine klær. Endret 8. januar 2016 av Madelenemie 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/#findComment-3671235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.