Gå til innhold

Hvordan fortelle henne at hun begynner å bli lubben?

Anbefalte innlegg

Hmm, ja, men vil du *virkelig * at han skal si det? Du er vel litt tøff, så du tåler det kanskje.

Ja, jeg vil at han skal si fra om han synes jeg blir for rund. Men - og dette er nok en vesentlig detalj! - han er ikke av typen som vil ha meget tynne damer og såvidt jeg har merket tenner han nesten mer på meg når jeg veier det jeg gjør nå (jeg vil gjerne ned 3-4-5 kg) enn når jeg veier 6 kg mindre. :) Hadde han villet at jeg skulle veie mindre enn jeg klarer med et greit nok kosthold (jeg er glad i mat!) så hadde det vært noe annet. Min bmi er sånn helt i øverste normalområde. Så lenge jeg ikke blir smellfeit tror jeg ikke han legger særlig merke til hva jeg veier. :) 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...