Lillemus Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hmm, ja, men vil du *virkelig * at han skal si det? Du er vel litt tøff, så du tåler det kanskje.Ja, jeg vil at han skal si fra om han synes jeg blir for rund. Men - og dette er nok en vesentlig detalj! - han er ikke av typen som vil ha meget tynne damer og såvidt jeg har merket tenner han nesten mer på meg når jeg veier det jeg gjør nå (jeg vil gjerne ned 3-4-5 kg) enn når jeg veier 6 kg mindre. Hadde han villet at jeg skulle veie mindre enn jeg klarer med et greit nok kosthold (jeg er glad i mat!) så hadde det vært noe annet. Min bmi er sånn helt i øverste normalområde. Så lenge jeg ikke blir smellfeit tror jeg ikke han legger særlig merke til hva jeg veier. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409176-hvordan-fortelle-henne-at-hun-begynner-%C3%A5-bli-lubben/page/2/#findComment-3671240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.