Tussi80 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Heisann. Nå er jeg ganske fortvila, og trenger hjelp.Jeg begynte på testosteronbehandling i februar pga svært små verdier. Forstyrrelser på hypofyse står det på resepten, også har jeg fått med meg at urologen pratet noe om hypo..ett eller annet. Jeg har tatt sju sprøyter med Nebido til nå, og de to siste gangene jeg målte verdiene var de på atten, men merker ikke noe bedring. Jeg er engstelig for at jeg skal ha alle disse plagene jeg har pga mangelen resten av livet. Urologen sa at de aller fleste var fornøyd med behandlingen. Men er det ennå håp for at det skal funke? Hva gjør jeg hvis ikke det funker? Legen og urologen har alltid så dårlig tid så jeg tør ikke spør de. Sure virker de syns jeg. Jeg er trettifem år. Håper på svar... Helst ett oppmuntrende😊 På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409230-testosteronbehandlingen-funker-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.