Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsøk å finne ut hva årsaken er (prøver h*n å fortelle deg noe, er h*n plaget av noe som ikke har med deg å gjøre, eller er det bare noen tilfeldige omstendigheter som det er vanskelig å komme ut av?) og ta det derfra.  Du er nødt til å kommunisere med en du gjerne vil ha et forhold til.   

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409260-tre-uker-uten-sex/#findComment-3669999
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det blir et dumt forhold, når samboeren min ikke har sex med meg på så lang tid. Set begynner å gå på humøret løst.er vårt forhold så dårlig? Lei

Anonymkode: 775b3...143

Hvis man er for kjapt ute med å gjøre det til en stor og alvorlig ting kan det virke mot sin hensikt. I første runde ville jeg tatt det opp litt uhøytidelig, og ikke i form av en "vi må snakke sammen " prat. Tre uker uten sex behøver ikke å bety at noe er alvorlig feil, men det er jo vanskelig å si uten å vite noe mer.

Hvis problemet er at det aldri blir tid eller overskudd kan det være en idé å avtale litt på forhånd, og ikke vente til sent på kvelden. Si på dagtid at det er lenge siden sist og at du gjerne vil ha litt "kos" når kvelden kommer. Da er det mindre sjanse for å bli avvist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409260-tre-uker-uten-sex/#findComment-3670058
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...