Gå til innhold

RS virus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei !

Nå sliter jeg andre høst og vinter med luftveiene, bronkitt, astma.

Geg for min del lurer på om voksne kan få RS viruset.

Da min nevø trolig hadde det i fjor høst. Ca 1 år gammel da. Både mi mor og jeg ble kjempe syke høst/vinter i 2104. Vi har astma begge to, men ikke hardest rammet! Men vi måtte gå på antibiotika og kortison, jeg ble bedre men aldri kvitt den hosten. Min mor på 71 år, med generell god helse ellers måtte ta 2 kurer med antibiotika & kortison. Samt bruke bronkyl brusetabletter. Hun ble heller aldri helt kvitt den hosten, den hosten hadde vi begge i sommer og vi økte astma dosene i samråd med lege. Det som er rart er att jeg/vi har ikke utslag på CRP (virus) Blodprøver er bra, ikke høyt/lavt blodtrykk, urin viser alminnelige resultater.

Jeg har tatt røntgen, det viste betennelse i lommesekken. Men ellers ikke noe uvanlig eller endring fra jeg tok bilde i 2008.

Håper på ett klokt svar!

Mvh Miss Adderall XR 

image.jpeg

Anonymkode: 22f68...8b8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409298-rs-virus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...