AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hei!Jeg er 23 år gammel jente. Går på p-piller (yazsmin) og hopper noen ganger over mensen. Dette har gått helt uten problemer i 4år, men nå rett før jul2015 begynte plutselig utfloden å bli veldig skitten. Trodde først det va størknet blod, men det var bare veldig skitten utflod. Blødde også litt noen ganger etter dobesøk. Hadde og løs mage og måtte ofte på do på natten. Tenkte da jeg prøvde å se om det var kroppens måte å fortelle meg at nå burde jeg ha mensen enten jeg ville eller ikke. Mensen var helt normal og kom 2dager etter pillestopp. Så ut til at det funket, var tilbake til normal utflod osv. Men 7dager etter mensen kom det igjen!! Vet ikke hva det kan være. Har ingen kløe eller smerter, kun litt løs i mage og må ofte på do midt på natten. Bør jeg oppsøke lege eller gynekolog? Anonymkode: 41ec8...59f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409355-skitten-utflod-og-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Jeg synes at du skal få en undersøkelse hos din fastlege som kan vurdere om du bør undersøkes av en gynekolog. Det du beskriver kan skyldes blødning fra livmorhalsen, det som betegnes som ‘ektopi’ hvor det er rikelig og blodrik slimhinne på livmorhalsen. Det ses ofte ved bruk av p-pille. Det kan også være infeksjon. Det er ikke farlig med slik blødning, men ubehagelig. En ektopi kan behandles med laser, men kommer ofte tilbake etter en stund. Den løse mage har ikke sammenheng med utfloden, det jeg kan vurdere.Vennlig hilsen Mette H Moen Endret 8. januar 2016 av Mette Moen, Gynekolog 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409355-skitten-utflod-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-3671177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.