Snorri_Kramer Skrevet 8. januar 2016 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har kjent siden sommeren at jeg har hatt en liten kul i munnen. Når jeg kjente på den med tunga så sprakk den og det kom ut litt slim, så jeg spytta det ut i vasken og så det var helt klart. Kulen har senere kommet tilbake på samme plass og omtrent like stor. Den sprekker sånn av og til og kommer tilbake igjen. Lurer på hva dette kan være? 0 Siter
fløtepus Skrevet 9. januar 2016 Skrevet 9. januar 2016 Jeg har kjent siden sommeren at jeg har hatt en liten kul i munnen. Når jeg kjente på den med tunga så sprakk den og det kom ut litt slim, så jeg spytta det ut i vasken og så det var helt klart. Kulen har senere kommet tilbake på samme plass og omtrent like stor. Den sprekker sånn av og til og kommer tilbake igjen. Lurer på hva dette kan være?Kan det være en tannbyll? 0 Siter
Snorri_Kramer Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Skrevet 11. januar 2016 Tror ikke det, den er oppe i gangen og langt bak tennene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.