Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mette!

Hvordan skal en jentetiss se ut? Jeg er 17 år og problemet mitt er at jeg har utstående tiss. Jeg skammer meg så utrolig over det, og lurer så på hvordan det skal gå til første gangen, og eventuelt senere. Kan man få gjort noe med dette? Det virker som det er selve bekkenbeinet som står så langt ut, dette kan vel neppe gjøres noe med, men jeg har aldri sett noen andre som er skapt slik nedentil... Det hemmer meg i mye jeg gjør, og det er ofte mulig å se det gjennom kjoler og bukser. Å skulle vise meg for noen jeg er glad i, og vil være sammen med er helt utenkelig slik jeg er. Dette betyr mye for meg å få svar på, på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40938-utovertiss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Har du ikke mulighet for å se i en legebok? Jeg har dessverre ikke gode sider å vise til. De ytre jønnsorganer til kvinnen ligger under skambenet med klitoris for til, der hvor de indre kjønnslepper møtes. Så har man innen for leppene åpning for urinrøret og under det skjedeåpningen med jomfruhinnen. Utenom har man de tykkere ytre noe tykkere kjønnslepper. I mange tilfeller kan de indre henge litt nedenfor de ytre. Skambenet eller bekkenbenet kan være noe rotert (vippet oppover) så forreste del av kvinnen underliv blir noe mer synlig enn hos andre. Er det det som er tilfelle hos deg? Jeg tror ikke du kan være særlig unormal, men er du i tvil så ta kontakt med din lege for å bli beroliget. Jeg kan dessverre ikke bedømme deg, men kan trøste deg med at du sikkert er helt normalt skapt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40938-utovertiss/#findComment-154500
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...