AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 Skrevet 10. januar 2016 Hei.Hr et problem med søvn og tretthet. Sover til normal tid, men klarer ikke våkne før 15-16. En time senere er jeg igjen trøtt og kan sove i flere timer. Dette er andre dagen det er slik. I tillegg får jeg en tørr munn, som gjør at jeg vil drikke mer. Har sjekket blodsukker, men dette var helt normalt. Burde jeg dra til legen? Anonymkode: a485b...02d 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. januar 2016 Skrevet 10. januar 2016 Hei.Hr et problem med søvn og tretthet. Sover til normal tid, men klarer ikke våkne før 15-16. En time senere er jeg igjen trøtt og kan sove i flere timer. Dette er andre dagen det er slik. I tillegg får jeg en tørr munn, som gjør at jeg vil drikke mer. Har sjekket blodsukker, men dette var helt normalt. Burde jeg dra til legen?Anonymkode: a485b...02dSelvsagt bør du dra til legen, dette er ikke normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.