Gjest (Anonymous) Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei Jeg var hos tannlegen og fikk bedøvelse. Jeg fortalte rett etter at sprøyten ble satt at jeg gikk på Sobril for tiden 10 mg. Han nevnte ikke noe om denne kombinasjonen men jeg satt litt redd i stolen og "kjente" etter at alt var normalt. Merket ihverfall ingen ubehag. Så jeg regner med at Sobril + bedøvelse går bra sammen. En annen ting, jeg har i en periode på nesten to år hatt noen merkbare ekstraslag i hjertet p.g.a angst. EKG og alle undersøkelser er funnet normalt. Så det er nok psykisk betinget (derfor Sobril for å "roe" meg ned). Men etter tannlegebesøket med bedøvelse så har jeg ikke registrert en eneste hjertehopp!!! eller er jeg kanskje mest opptatt av tenna nå og ikke hjerteangsten. Tannlegen borret ut to amalgamfyllinger, kan det være roten til mine symptomer? At jeg kanskje ikke har tålt amalgam? Dette var mye men jeg bare lurer jeg. Mvh. litt hypokonder? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40941-sobril-bed%C3%B8velse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Spørsmålet ditt burde interesse flere faggrupper. Først og fremst vil jeg si at kombinasjonen av beroligende midler, smertestillende midler og lokabedøvelse hos tannlegen er udmerket. Det kreves selvfølgelig at kombinasjonen av medikamenter forordnes av en fagperson med innsikt i slikt. En beroliget pasient er lettere å bedøve enn en som er redd og oppskaket. De fleste av våre vanlige, smertestillende medikamenter hjelper til nå vi skal bedøve. Men altså: dette krever kunnskap av en fagperson. Å ta medikamenter på egenhånd før en skal til tannlegen kan være farlig. Når det gjelder hjertet bør du spørre i et annet forum her, selv om jeg tror det kan være sammenhenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40941-sobril-bed%C3%B8velse/#findComment-154042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.