Gå til innhold

Nummenhet og smerter i venstre arm og ben

Anbefalte innlegg

for  ca 6-7 år siden fikk jeg Prolaps med isjialgi i ryggen, og dette gikk seg til etterhvert med vektnedgang o.l (litt stivhet og smerter har jeg med sånt overlever man)

men for ca 2 mn siden falt jeg på isen og slo hofte og skulder og har etter dette fallet hatt litt nummenhet og smerter i venstre bein og arm som stråler ut i fingrene(vondt i leddene) opplevde det kanskje 3-4 g i løpet av en mnd. for 2 uker siden vrei jeg meg litt feil da jeg skulle løfte noe på jobb og fikk raskt smerter/stivhet i korsrygg og skuldre, og jeg opplever oftere og ha nummenhet/smerter i arm og bein. kan dette ha noe sammenheng med mine tidligere prolapser?
før helgen intensiviserte det seg med både svimmelhet, liten matlyst og skallebank i bakre hode..

Har vurdert og gå til lege for dette men føler jeg ikke har tid til det om dagen da jeg har alt for mye jobb og prosjekter på planen, men samtidig er jeg redd for att dette kan være noe mer alvorlig.

Fortsetter under...

Kroniske ryggsmerter stammer ofte fra bekkenstilling i min erfaring. Dette er noe som må rettes opp i om en ønsker å bli bra. Dårlig motorikk er ikke noe som 'gror av seg selv', selv om mange kan oppleve å bli i greit nok form. Kan være at du har fått en strekk i quadratus lumborum eller lignende, og at dette skaper symptomene du beskriver.

Jeg spekulerer selvsagt bare ut ifra det du skriver.

For å vurdere strålingen i armen må jeg vite nøyaktig hvor det stråler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...