Gå til innhold

Dette går ikke veien.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte det Ravi sang på "Hver gang vi møtes"...."La meg være tung" lalalalala............................................................................................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Jeg gir snart opp hele prosjektet, det er så vanskelig å slanke seg. Kanskje jeg må forbli feit, eller pilleløs og dårlig...og tynnere. Får se. Uff a meg!!!

Nei, men det er klart du blir jo "skrubbsulten" om du spiser bare 500 kcal en dag. Det er bare tull med de forskjellige slankeprogrammene.  Last ned Lifesum-appen, og så taster du inn alt du spiser og alt du beveger deg, og så får du opp hvor mye du skal spise for å gå ned så og så mye... da blir det sånn at du spiser en jevn mengde hver dag. Da blir du ikke skrubbsulten og det blir lettere å unngå å spise veldig mye.

Skrevet

Men det er jo de to dagene jeg går ned. Hadde gått opp en kilo i dag :( 

Du skulle ikke veie deg i dag!!!!!! Om du spiser sunt og normalt hver dag så vil du gå ned vel så mye som når du spiser lite i to dager og stapper i deg kake og sjokolade de resterende dagene. Det er ikke sunt å holde på sånn heller.

Skrevet

Nei, men det er klart du blir jo "skrubbsulten" om du spiser bare 500 kcal en dag. Det er bare tull med de forskjellige slankeprogrammene.  Last ned Lifesum-appen, og så taster du inn alt du spiser og alt du beveger deg, og så får du opp hvor mye du skal spise for å gå ned så og så mye... da blir det sånn at du spiser en jevn mengde hver dag. Da blir du ikke skrubbsulten og det blir lettere å unngå å spise veldig mye.

Sånne apper blir for komplisert for meg :( 

Skrevet

Du skulle ikke veie deg i dag!!!!!! Om du spiser sunt og normalt hver dag så vil du gå ned vel så mye som når du spiser lite i to dager og stapper i deg kake og sjokolade de resterende dagene. Det er ikke sunt å holde på sånn heller.

Nei visst er det ikke sunt. Uff jeg er så håpløs og feit, så trykker jeg innpå. Kanskje jeg skal prøve å leve sunt da...uten fastedager. Hvis det utgjør sulten eller overspisingen. Får begynne på nytt i morgen da. Nei får se. 

Skrevet

Nei visst er det ikke sunt. Uff jeg er så håpløs og feit, så trykker jeg innpå. Kanskje jeg skal prøve å leve sunt da...uten fastedager. Hvis det utgjør sulten eller overspisingen. Får begynne på nytt i morgen da. Nei får se. 

Du er da slett ikke håpløs. Jeg tror fasten trigger sulten. Bedre å spise sunt og ha faste måltider.

Skrevet

Du er da slett ikke håpløs. Jeg tror fasten trigger sulten. Bedre å spise sunt og ha faste måltider.

Får prøve på det da....

Skrevet

Kjøp diverse frukt og ha det lett tilgjengelig så kaster du kaker og godteri. Frukt kan dekke en del av søtsuget.

Jeg har det motsatte problem, nemlig å legge på meg. Da må man være disiplinert og ha gode rutiner på måltidene, det samme gjelder når man vil gå ned i vekt. 

Om du skal gå opp i vekt eller ned i vekt så gjelder mye av det samme. Spis sunt og faste måltider.

Spis frokost, lunsj, middag og kvelds, men ikke de største porsjoner.  Får du lyst på noe mellom måltidene så tar du deg en frukt eller en grønnsak.

Det nytter ikke å droppe og spise for da går det galt.

Jeg tror du kan klare det etter hvert som spaserturene dine rundt sykehuset går greiere. Du har vært flink som klarer turene og det er lov å skryte litt av seg selv i blant.

Stå på! Jeg heier på deg!

Skrevet

Jeg prøvde zeldox to ganger, ble ikke bedre andre gangen.. Svak medisin.

Men du har allerede klart den viktigste investeringen du har gjort for helsen din, nemlig å sneipe røyken. Når tobakk brennes, er da det skapes farlige stoffer, damp er mye mindre farlig. Så du må klare å være stolt av deg selv, att du allerde har gjort det viktigste du kunne for helsen.

Så klarer du sikkert etterhvert å slanke deg også :)

Skrevet

Sånne apper blir for komplisert for meg :( 

Apper til mobil er typisk enklere og mer brukervennlig enn programmer til PC... det blir at du må lære deg noe nytt som du ikke kan fra før av.

Skrevet

Takk for gode ord :) Syns ikke jeg er så flink,magen tyter jo ut :( Sønnen min var med å gikk i dag, koselig med selskap. 

Så kjekt at han ble med :) Nå husker jeg ikke helt hvordan det var, men det var noe med at hvis man skal spise en elefant så må man ta bit for bit, for man klarer ikke hele på en gang... Du har gjort veldig bra endringer, men du kan ikke forvente at du skal klare å forandre deg totalt på kort tid. Steg for steg, Stjernestøv, steg for steg :)

Håper dagen i dag blir en god dag!

Skrevet

Kjøp diverse frukt og ha det lett tilgjengelig så kaster du kaker og godteri. Frukt kan dekke en del av søtsuget.

Jeg har det motsatte problem, nemlig å legge på meg. Da må man være disiplinert og ha gode rutiner på måltidene, det samme gjelder når man vil gå ned i vekt. 

Om du skal gå opp i vekt eller ned i vekt så gjelder mye av det samme. Spis sunt og faste måltider.

Spis frokost, lunsj, middag og kvelds, men ikke de største porsjoner.  Får du lyst på noe mellom måltidene så tar du deg en frukt eller en grønnsak.

Det nytter ikke å droppe og spise for da går det galt.

Jeg tror du kan klare det etter hvert som spaserturene dine rundt sykehuset går greiere. Du har vært flink som klarer turene og det er lov å skryte litt av seg selv i blant.

Stå på! Jeg heier på deg!

Takk for det :) 

Får begynne igjen i dag, lagt på meg to kilo siden fredag :( 

Skrevet

Jeg prøvde zeldox to ganger, ble ikke bedre andre gangen.. Svak medisin.

Men du har allerede klart den viktigste investeringen du har gjort for helsen din, nemlig å sneipe røyken. Når tobakk brennes, er da det skapes farlige stoffer, damp er mye mindre farlig. Så du må klare å være stolt av deg selv, att du allerde har gjort det viktigste du kunne for helsen.

Så klarer du sikkert etterhvert å slanke deg også :)

Jo er jo glad jeg er kvitt røyken da. håper jeg klarer å slanke meg også :) Vanskeligere når jeg ikke har røyken. 

Skrevet

Apper til mobil er typisk enklere og mer brukervennlig enn programmer til PC... det blir at du må lære deg noe nytt som du ikke kan fra før av.

Komplisert ja...

Skrevet

Så kjekt at han ble med :) Nå husker jeg ikke helt hvordan det var, men det var noe med at hvis man skal spise en elefant så må man ta bit for bit, for man klarer ikke hele på en gang... Du har gjort veldig bra endringer, men du kan ikke forvente at du skal klare å forandre deg totalt på kort tid. Steg for steg, Stjernestøv, steg for steg :)

Håper dagen i dag blir en god dag!

Ja får ta steg for steg :) Vanskelig er det...

Håper du får en fin dag :) Skal prøve å skjerpe meg i dag, gått opp to kilo siden fredag :( 

Skrevet

Klarer ikke dette :( Søren ta meg.

Skrevet

Nei for jeg sprakk i dag og, spist sjokolade og pepperkaker. Har sånn søtsug, vet det er seroquel. 

Hvorfor har du pepperkaker og sjokolade i hus da?

Skrevet

Klarer ikke dette :( Søren ta meg.

Hva er det du ikke klarer? Hva er planen din for dagen i dag?

Skrevet

Hvorfor har du pepperkaker og sjokolade i hus da?

Finner alltid noe uansett, spiser pålegg og jeg. Hvitost er godt f.eks, og skinke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...