Gå til innhold

Hater min penis

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en penis som er liten. I tillegg henger den liksom ikke ned, men står rett ut fordi rett under finnes stram pung, så stram at den kommer i veien for at penis kan henge ned. Den er i tillegg så kort st den ikke rekker rundt okngen dir å kunne henge ned på den måten

Form og størrelse gjør at jeg ikke kan stå å tisse. Tissestrålen går da "rett i dolokket. Det er umulig å få den til å peke nedover.,og det er umulig å tisse stående f.eks i fri natur, fordi den er for liten til å rekke utenfor gylfen så jeg ender opp med å bløte ned bulsa/ hånda. Stå å tisse er umulig

Så, jeg må sitte å tisse på en do. Da må jeg bøye overkroppen langt frem for å få "vinklet" penis nedover og samtidig må jeg bruke hånden for å dytte den enda lengre ned. Det å sitte å tisse er et strev,..

Min følelse for penis er at den ødelegger hele livet mitt. Det har gjort at jeg ikke føleg meg fri eller trygg på meg selv. Jeg hater min penis og skulle ønske jeg ikke hadde den,.Den har påvirket meg voldsomt mye psykisk, og jeg føler meg ikke som den jeg burde være. Alt i livet påvirkes av dette, pga svak selvtillit, selvbilde ogfølelsen av å ikke være nok mann. 

Jeg tenker noen ganger at det ville vært bedre å bare fjerne den og kanskje ha vagina. Dette har ingenting med kjønnsidentitet å gjøre, men selvfølelse og en praktisk løsning for å forenkle tissingen. 

Jeg tisser nødvendigvis flere ganger hver dag, og det føles som å få en kniv i hjertet hver gang jeg tisser og blir minnet på at jeg har en ikke fungerende, stygg og liten penis

Jeg har ikke ord for hvor my energi jeg har brukt, og bruker på dette. Livet mitt er ødelagt pga dette og jeg føler meg totalt verdiløs. Jeg har mange eksempler på valg jeg har gjort i livet som følge at dette, og jeg er 100% sikker på at mitt liv ville vært så mye bedre og annerledes om jeg hadde hatt en fungerende penis

Den fungerer rent seksuelt, men jeg liker ikke å bruke den, jeg liker ikke å ha samleie, og psykologisk har jeg på rn måte koblet den ut,..jeg klarer ikke å få orgasme fra samleie, kun onani

Faen, tenk å være så patetidk som meg, herregud jeg hater mkn penis, den har ødelagt hele mitt liv

Jeg vet ikke hva jeg vil med denne posten, men bare trengte å få ut litt frustrasjon i kveld

Anonymkode: 9a101...d6f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409628-hater-min-penis/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg foreslår at du snakker med en lege som enten kan hjelpe deg eller henvise deg til en psykolog. En lege kan for eksempel avdekke om det er noen måter du kan opereres på(i samråd med en form for kirurg), trygt, som kan gjøre livet ditt enklere å leve. En psykolog kan hjelpe deg med å takle de psykiske problemene du opplever.

Er dette et så stort problem for deg at det gir deg en ellers dårlig livskvalitet hadde jeg selv vurdert kirurgiske alternativer. Eventuelt må du altså kunne lære deg en bedre måte å leve med det. 

Ønsker deg alt vel og lykke til videre!

Anonymkode: fea0b...a43

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409628-hater-min-penis/#findComment-3676553
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...