Gå til innhold

Kjemisk kastrering for å redde forhold?

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort sexbehov. Jeg har også behov for et kinky/pervo sexliv for å være tilfreds. Jeg ble dønn forelska når jeg traff min kone, og har nå i 10 år lagt dette til side. Problemet er at jeg snart ike klarer lenger,.vi er ikke på bølgelengde når det kommer til nærhet/sex og det har medført at forholdet er i ferd med å ryke. Hun har 0 behov for sex og kos. Det må omtrent et under til for at hun skal ta på meg, og sex skjer ikke,.jeg blir sprø!!

Samtidig er jeg veldig glad i henne, og ønsker at forholdet skal vare. Tanken har slått meg at jeg kanskje kunne be legen om noe slags sexlystreduserende middele ala kjemisk kastrering

Hva tenker dere?

Anonymkode: 8c81c...642

Fortsetter under...

Jeg har et stort sexbehov. Jeg har også behov for et kinky/pervo sexliv for å være tilfreds. Jeg ble dønn forelska når jeg traff min kone, og har nå i 10 år lagt dette til side. Problemet er at jeg snart ike klarer lenger,.vi er ikke på bølgelengde når det kommer til nærhet/sex og det har medført at forholdet er i ferd med å ryke. Hun har 0 behov for sex og kos. Det må omtrent et under til for at hun skal ta på meg, og sex skjer ikke,.jeg blir sprø!!

Samtidig er jeg veldig glad i henne, og ønsker at forholdet skal vare. Tanken har slått meg at jeg kanskje kunne be legen om noe slags sexlystreduserende middele ala kjemisk kastrering

Hva tenker dere?

Hva er grunnene til at hun ikke ønsker fysisk nærhet?

Ho sier jeg forventer sex hver gang jeg nærmer meg henne

Da skjønner jeg mye mer. Problemet du nevner kan heldigvis løses ganske greit men jeg regner med deres situasjon er mer kompleks og sammensatt enn akkurat den ene situasjonen. Hva med noen timer hos en rådgiver i sexologi? Langt mindre drastisk enn kastrering, -og begge parter blir ivaretatt.

• 4 uker senere...

Annonse

Kan bare svare ut i fra meg selv,  en jeg har en mann som aldri er fysisk nær meg annet enn når han vil ha sex. Det er som å slå av en bryter hos meg. Jeg har behov for fysisk nærhet i hverdagen, men er visst kun intressant når det er noe han vil ha av meg. Da føler jeg meg mer  som en gjenstand enn noen som er verdifull for ham. Nå har vi sex bare hver 14 dag sånn ca. Så han rører  eg ikke i 13 dager for deretter bli veldig kosete ikke akkurat vellykket for å si det slik.

Hvor oppmerksom er du på henne i hverdagen? Kan du holde rundt henne, gi henne en massasje eller kysse henne uten å tafse?

Hvis du kun er fysisk når du vil ha sex forstår jeg henne. 

Hadde min mann vært mer nær meg i hverdsgen hadde det blitt letfere for meg å få lyst for da har jeg ikke bsre følt meg som en gjenstand. Om du i tillegg helst vil ha e  sextype hun ikke føler seg konfortabel med kan det henne hun føler hun ikke strekker til og heller holdrr seg unna?

Tror dere må ta en lang prat om dette slik at dere kan komme til bunnen av problemet. For meg fungerer det ikke da det går inn det ene øret og ut det andre så jeg får bsre holde ug med sex 2 gngr i mnd.

Anonymkode: fc686...b6b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...