Gå til innhold

Blåmerker uten skade

Anbefalte innlegg

Hei. På lørdag våknet jeg opp med et stort blåmerke på 3 cm bredt og 9 cm langt. Mørkelilla.  Pluss en del små blåmerker.jeg har ikke skadet er eller gjort noe som tilsier at jeg skal få blåmerker.  De gjør ikke vondt

Jeg har fått ekstremt mange kviser, mer en jeg pleier og noen røde prikker

Jeg har hodepine oh litt kvalme. Hender at jeg har blod på papiret etter avføring. Men deg gjerne når den er hard.

blør i tannkjøttet og har bettennelse byll i tannkjøttet ( tror det kommet av tannråte) 

Jeg er livredd for at dette kan være leukemi,  blodkreft eller kreft generelt. Er det noe sjanse for at det er kreft?

Var hos legen idag, men hun kunne ikke svare på det og ville ikke ta noen blodprøver før vi hadde sett det litt Ann

Men bør jeg bekymre meg? Høres det ut som om det er en sjanse for kreft? Er en jente på snart 23 og overvektig 

Anonymkode: 4e88b...530

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409634-bl%C3%A5merker-uten-skade/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er ingen grunn til å bekymre seg over et eller flere blåmerker selv om man ikke vet hva som er grunnen til det, men jeg synes legen din kunne tatt noen blodprøver og forsøkt berolige deg litt når du er så engstelig. Forsøk å ikke tenke kreft, jeg vet det er vanskelig når det først har begynt å "rulle" på. Om du ikke føler deg tatt på alvor hos lege, bytt!

Anonymkode: 52756...14a

Den 21.1.2016 at 23.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er livredd for at dette kan være leukemi,  blodkreft eller kreft generelt. Er det noe sjanse for at det er kreft?

Var hos legen idag, men hun kunne ikke svare på det og ville ikke ta noen blodprøver før vi hadde sett det litt Ann

Men bør jeg bekymre meg? Høres det ut som om det er en sjanse for kreft? Er en jente på snart 23 og overvektig 

Forlang blodprøver eller bytt lege. Det er ikke sikkert det er noe alvorlig, men ingen grunn til ikke å sjekke det ut så snart som mulig synes jeg, om ikke annet så for å roe deg ned. :) 

Den ‎21‎.‎01‎.‎2016 at 23.17, AnonymBruker skrev:

Hei. På lørdag våknet jeg opp med et stort blåmerke på 3 cm bredt og 9 cm langt. Mørkelilla.  Pluss en del små blåmerker.jeg har ikke skadet er eller gjort noe som tilsier at jeg skal få blåmerker.  De gjør ikke vondt

Jeg har fått ekstremt mange kviser, mer en jeg pleier og noen røde prikker

Jeg har hodepine oh litt kvalme. Hender at jeg har blod på papiret etter avføring. Men deg gjerne når den er hard.

blør i tannkjøttet og har bettennelse byll i tannkjøttet ( tror det kommet av tannråte) 

Har du vært hos tannlegen slik at tannbyllen blir behandlet?

Den 4.2.2016 at 8.54, frosken skrev:

Har du vært hos tannlegen slik at tannbyllen blir behandlet?

Ja,  fikk antibiotika :) venter på operasjon hos sykehusinnleggelse ettersom jeg har ekstrem tannlege skrekk og får sterke angstanfall.  Byllen kommer av en tannrotsbetennelse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...