Gå til innhold

hvorfor ble tråden fjernet?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

19

• AnonymBruker

13

• gråstein

4

• stjernestøv

2

Skrevet

Jeg reagerer kraftig på at forumledelsen ikke slår ned på formidling av slike videoer. Dette er ren og skjær hysteri og det fører absolutt ingenting godt med seg at disse videoene får stå. Slike konspirasjonsteorier er helt hinsides all fornuft og bør begrenses så langt det er mulig. Trådstarter er så tydelig syk og paranoid og bør ikke få tilgang til å spre sine katastrofetanker på forum. Hun har tidligere blitt kastet ut av andre fora på grunn av dette. 

Anonymkode: 7eb4c...326

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg reagerer kraftig på at forumledelsen ikke slår ned på formidling av slike videoer. Dette er ren og skjær hysteri og det fører absolutt ingenting godt med seg at disse videoene får stå. Slike konspirasjonsteorier er helt hinsides all fornuft og bør begrenses så langt det er mulig. Trådstarter er så tydelig syk og paranoid og bør ikke få tilgang til å spre sine katastrofetanker på forum. Hun har tidligere blitt kastet ut av andre fora på grunn av dette. 

jeg vilikke bli kastet ut av dol.

Skrevet

Da må du høre på det folk sier til deg og slutte med dette tullet.

Blomsterfluen
Skrevet

en annen anonym bruker spurte jo hvilken vide jeg mente. Da trodde jeg at han mente link til videoen.

Skrevet

Kildekritikk er viktig :) 

Og ikke bli religiøs da siden du er så godt i gang med å sluke tvilsomme påstander ;) 

God bedring

Skrevet

jeg vilikke bli kastet ut av dol.

Da får du slutte å skrive om disse dommedagsvideoene.

Blomsterfluen
Skrevet

Da må du høre på det folk sier til deg og slutte med dette tullet.

det er ikke tull.

Skrevet

det er ikke tull.

Jo, det er tull.

Anonymkode: 2dac8...495

Blomsterfluen
Skrevet

Jo, det er tull.

Anonymkode: 2dac8...495

det er ikke tull for meg.

Skrevet

det er ikke tull for meg.

Jeg kan vedde 1000kr på at etter et par uker med riktige medisiner ser du at det er tull.

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg kan vedde 1000kr på at etter et par uker med riktige medisiner ser du at det er tull.

jeg måtte til legevakten i går natt. Personalet hadde bestillt timen. Men han sa at jeg ikke var psykotisk fordi jeg forklarte så bra tankene mine, og jeg visste hvor jeg bodde og sånt. Så jeg trengte ikke medisiner sa yan, og sendte meg hjem.

Skrevet

jeg måtte til legevakten i går natt. Personalet hadde bestillt timen. Men han sa at jeg ikke var psykotisk fordi jeg forklarte så bra tankene mine, og jeg visste hvor jeg bodde og sånt. Så jeg trengte ikke medisiner sa yan, og sendte meg hjem.

De er ganske slappe på legevakten.

Anonymkode: c6095...3ee

Blomsterfluen
Skrevet

De er ganske slappe på legevakten.

personalet tenkte at legevakten kunne litt mye om psykose. Jeg er sikkert frisk, da.

Skrevet

personalet tenkte at legevakten kunne litt mye om psykose. Jeg er sikkert frisk, da.

Nei, det er du ikke.

Skrevet

Det er vel et ganske stort spenn mellom frisk og psykotisk. Selv om du ikke er psykotisk, er det ikke frisk ut fra hva jeg leser fra deg her inne.

Blomsterfluen
Skrevet

Det er vel et ganske stort spenn mellom frisk og psykotisk. Selv om du ikke er psykotisk, er det ikke frisk ut fra hva jeg leser fra deg her inne.

jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre.

Skrevet

Hva gjør du hvis internett er nede en dag? Har du overhodet et liv som innbefatter noe annet enn en skjerm?

Skrevet

jeg stoler ikke på at jeb er grensepsykotisk som kegevakten kalte meg, for på wikipedia står det at grensepsykose bare er et gammelt uttrykk de ikke bruker lengre.

Du bør høre mer på fagfolk enn anonyme kilder på webben.

Blomsterfluen
Skrevet

Du bør høre mer på fagfolk enn anonyme kilder på webben.

ok. Er legevakt like flink å diagnositisere riktig som en psykiater er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...