Gå til innhold

Ødelegger vibrator sexlivet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke noe på at bruk av vibratoren ødelegger mulgheten for orgasme sammen med en gutt, heller motsatt. Hvis du ikke vet selv hva som skal til for å få orgasme, så vil ikke en gutt vite det heller. Når du onanerer så tenker du de rette tankene, strammer de rette musklene, ligger i den stillingen som du liker best, stopper og starter til riktige tidspunkt, osv, alt dette blir forstyrret når du er sammen med en gutt og det blir seslvsagt verre å få orgasme også.

Men har du vært lenge sammen med gutter? Jo lenger du er sammen med dem jo større er sjansen for at du får det som du vil hvis du veileder han litt. Vi menn er ikke tankelesere og vet ikke hva du synes er best, men vi er lydhøre og gjør mer enn gjerne det du ønsker. Det er svært bra for oss også å tilfedsstille en kvinne og ta gjerne med vibratoren.

Så fortsett med å kose deg med vibratoren.

Gjest Gargamel

Jeg foreslår at du poster det under gynekologi. Kanskje gynekologen kan gi et svar.

Jeg mener å ha lest før at en vibrator faktisk *kan* gjøre at man blir avhengig av sterk stimulering og ikke får orgasme ved samleie. Jeg fant en link også:

http://www.kk.no/livsstil/har-du-blitt-vibrator-avhengig-27318

Har brukt vibrator i alle år , men aldri fått orgasme med en gutt...får det alltid av mitt sexleketøy. Har den ødelagt for meg? Burde jeg kaste den?

Anonymkode: 831d1...b00

Jeg er helt enig med tankene til Gargamel. Leketøy er gøy og behold vibratoren din men pass på å variere. Bruk hendene dine slik at du både lærer kroppen din å kjenne og utvider orgasmemulighetene dine. Forsøk deg frem med isbiter, kaldt/varmt vann f.eks.

Enig med xbellax og Gargamel her. For sterk stimulering kan påvirke muligheten for å få orgasme med "normal" stimuli både for damer og menn. Prøv deg fram med hendene dine, og venn deg til å komme med mindre stimulanse enn du har vent deg til med vibratoren :) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...