stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Har sett på youtube videoer om risperdal og seroquel, ingen av disse er bra. Virker som ingen ap er bra jo. 0 Siter
ISW Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Har sett på youtube videoer om risperdal og seroquel, ingen av disse er bra. Virker som ingen ap er bra jo. Youtube? Ikke begynn du også da... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Youtube? Ikke begynn du også da... Vanlige folk deler erfaringer og det er bra. Risperdal har jo saksmål mot seg også. 0 Siter
ISW Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Vanlige folk deler erfaringer og det er bra. Risperdal har jo saksmål mot seg også. Joda, men du kan ikke konkludere med at AP ikke er bra utfra enkeltpersoners uttalelser. For noen er AP sikkert ikke bra. For noen er AP ikke bra, men alternativet er mye verre, For noen er AP veldig bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Joda, men du kan ikke konkludere med at AP ikke er bra utfra enkeltpersoners uttalelser. For noen er AP sikkert ikke bra. For noen er AP ikke bra, men alternativet er mye verre, For noen er AP veldig bra. For meg er AP ikke bra, og det er helt sant 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 For meg er AP ikke bra, og det er helt sant For oss som husker hvor dårlig du var i fjor sommer, er det veldig enkelt å se at alternativet er adskillig verre. Jeg vil tro dine nærmeste så dette i langt større grad. Det er ikke vanskelig å forstått du synes livet ditt er bedritent og at du er avhengig av ganske kjipe medisiner. Du får imidlertid daglig innspill og støtte her inne til hvordan du kan endre dette noe, men du gjør litt lite ut av det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 For oss som husker hvor dårlig du var i fjor sommer, er det veldig enkelt å se at alternativet er adskillig verre. Jeg vil tro dine nærmeste så dette i langt større grad. Det er ikke vanskelig å forstått du synes livet ditt er bedritent og at du er avhengig av ganske kjipe medisiner. Du får imidlertid daglig innspill og støtte her inne til hvordan du kan endre dette noe, men du gjør litt lite ut av det. Ok, men jeg klarer ikke fungere på disse medisinene, og derfor må jeg slutte. Kan hende det går bra denne gangen, det er lenge siden den sommeren. Kan hende jeg er bedre under medisinene nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg forstår ikke hvorfor du konstant maser om dette på åpent forum? Kan du ikke diskutere dette med den som har ansvar for medisineringen din og slå deg til ro med det? Å bruke youtube for medisinsk informasjon er jo helt hinsides. Anonymkode: 93608...5d6 0 Siter
ISW Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Ok, men jeg klarer ikke fungere på disse medisinene, og derfor må jeg slutte. Kan hende det går bra denne gangen, det er lenge siden den sommeren. Kan hende jeg er bedre under medisinene nå. Du kommer aldri til å få noen aksept fra folk på DOL om at det er greit å slutte med medisiner.Skjønner derfor ikke hvorfor du hele tiden skriver det. Det blir uten sammenligning litt som trusler om selvmord. Det er ikke så mye å snakke om. Hvis du vil gjøre noe dumt (i ditt tilfelle slutte med medisiner) så gjør det uten å skrive det hundre ganger. 0 Siter
Annkarin Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 ikke slutt på medisiner, skift til en annen type. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Jeg forstår ikke hvorfor du konstant maser om dette på åpent forum? Kan du ikke diskutere dette med den som har ansvar for medisineringen din og slå deg til ro med det? Å bruke youtube for medisinsk informasjon er jo helt hinsides.Anonymkode: 93608...5d6En plass må jo jeg mase om ting og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Du kommer aldri til å få noen aksept fra folk på DOL om at det er greit å slutte med medisiner.Skjønner derfor ikke hvorfor du hele tiden skriver det. Det blir uten sammenligning litt som trusler om selvmord. Det er ikke så mye å snakke om. Hvis du vil gjøre noe dumt (i ditt tilfelle slutte med medisiner) så gjør det uten å skrive det hundre ganger.Ok, skal slutte å skrive om det 0 Siter
ISW Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Ok, skal slutte å skrive om det Ja, det er egentlig ikke så mye å skrive om. Alle mener at det er dumt, men det er til syvende og sist ditt valg (med mindre du til slutt blir medisinert under tvang). Du vet allerede at for hver psykose du får, så blir du dårligere også etter psykosen. Men som sagt, det er opp til en selv, det er ikke ulovlig å gjøre dårlige valg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Ja, det er egentlig ikke så mye å skrive om. Alle mener at det er dumt, men det er til syvende og sist ditt valg (med mindre du til slutt blir medisinert under tvang). Du vet allerede at for hver psykose du får, så blir du dårligere også etter psykosen. Men som sagt, det er opp til en selv, det er ikke ulovlig å gjøre dårlige valg.Greit, dere skal bli kvitt meg 0 Siter
ISW Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Greit, dere skal bli kvitt meg Egentlig hadde jeg ikke tenkt å svare på dette, ser litt rødt av passiv-aggressivitet. Men jeg kan vel si at det finnes andre ting å skrive om enn å slutte med medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Egentlig hadde jeg ikke tenkt å svare på dette, ser litt rødt av passiv-aggressivitet. Men jeg kan vel si at det finnes andre ting å skrive om enn å slutte med medisiner.Jeg pleier å skrive om det som opptar meg, men nå har du bestemt at det ikke er lov. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Jeg pleier å skrive om det som opptar meg, men nå har du bestemt at det ikke er lov. Nå oppfører du deg tullete. Jeg er helt enig med Iso, ta seponerings/forandring i medisiner med din psykiater. Forhør deg om alternativer fremfor å skulle slutte med alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Nå oppfører du deg tullete. Jeg er helt enig med Iso, ta seponerings/forandring i medisiner med din psykiater. Forhør deg om alternativer fremfor å skulle slutte med alt.Ville bytte ut risperdal men fikk ikke lov, da må jeg seponere. De forstår jo ingenting. Det er mitt valg og jeg har bestemt meg, reduserer risperdal til 1 mg og ser hvordan det går. Skal si ifra til sykepleieren, han ville ha beskjed hvis jeg gjorde forandringer. Han sa jeg var ikke tvangsmedisinert så jeg kunne gjøre som jeg ville. 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Ville bytte ut risperdal men fikk ikke lov, da må jeg seponere. De forstår jo ingenting. Det er mitt valg og jeg har bestemt meg, reduserer risperdal til 1 mg og ser hvordan det går. Skal si ifra til sykepleieren, han ville ha beskjed hvis jeg gjorde forandringer. Han sa jeg var ikke tvangsmedisinert så jeg kunne gjøre som jeg ville. Da forholder du deg til psyk. spl. og din behandler. Jeg håper likevel du fortsetter med turene ut og andre forandringer du har gjort, du er på god vei :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2016 Forfatter Skrevet 24. januar 2016 Da forholder du deg til psyk. spl. og din behandler. Jeg håper likevel du fortsetter med turene ut og andre forandringer du har gjort, du er på god vei :-)Skal fortsette med det, men akkurat nå er det is overalt så jeg tør ikke ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.