Gå til innhold

NHD grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

nyhetsspeilet.no ?

ja

Skrevet

Og i tillegg så sier tillogmed en norsk side at NASA holder det hemmelig for ikke å skape massehysteri...

Det kunne være nyttig å lese litt om kildekritikk.

Artikkelen jeg la ut var fra TU, som jeg anser som en pålitelig kilde.

Skrevet

ja

Ikke overraskende, nei :rolleyes:

Nyhetsspeilet er en useriøs nettside fullt av udokumenterte, svartsynte konspirasjonsteorier. Mye av dette er inspirert av alternative bevegelser i USA, og noe representerer også anti-semittisk retorikk og Holocaust-fornektelse. Ikke usannsynlig at de fleste som skriver der har tunge diagnoser.

http://tjomlid.com/tag/nyhetsspeilet/

Skrevet

Og i tillegg så sier tillogmed en norsk side at NASA holder det hemmelig for ikke å skape massehysteri...

Det er lenge siden kirken eller NASA eller KGB eller CIA hadde definisjonsmakt over verden.  Du har fått massevis av linker til seriøse sider som dokumenterer både "dommedagshistorikk" og lyd- og lysfenomener i atmosfæren.  Astronomi er en vitenskap som utføres internasjonalt, forskerne blir overbegeistret over alle nye funn, og hvis de virkelig fant noe sensasjonelt, ville ikke ett land kunne bestemme at det skulle være hemmelig. 

Da jeg var ung, så jeg en spennende dokumentar på svensk TV.  Der var det en amerikansk eks-astronaut som røpet masse informasjon fra måneferdene som NASA hadde bestemt skulle holdes hemmelig.  Bl.a. at det allerede var noen på månen da Apollo kom.  Den virket veldig realistisk - men da den var slutt, ble det opplyst at den var blitt laget for å sendes på amerikansk TV 1. april :rolleyes:

Skrevet

Jeg bare påpeker at jeg ikke slutter å svare fordi jeg plutselig tror på det samme som deg. For det første har jeg endel annet å drive med i løpet av en dag enn å sitte på DOL, og for det andre er det grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gjenta med selv og mine svar uendelig mange ganger. 

Jeg skal love deg at hvis du klarer å overbevise meg om dette her, så skal jeg si fra :P

Skrevet

Man trenger ikke ha hallusinasjoner når man har psykose, men vrangforestillinger!

derimot kan man ha hallusinasjoner uten å ha psykose dersom man vet det ikke er virkelig...

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg bare påpeker at jeg ikke slutter å svare fordi jeg plutselig tror på det samme som deg. For det første har jeg endel annet å drive med i løpet av en dag enn å sitte på DOL, og for det andre er det grenser for hvor mange ganger jeg gidder å gjenta med selv og mine svar uendelig mange ganger. 

Jeg skal love deg at hvis du klarer å overbevise meg om dette her, så skal jeg si fra :P

ok. Neste gang sola kommer skal jeg ta bilde av den med mørkt filter og se.

Blomsterfluen
Skrevet

2en6q2b.jpg

Rød himmel på kveld. 7 varmegrader.

Skrevet

2en6q2b.jpg

Så fint det var :) 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

nyhetsspeilet.no

Her har alle de gale samlet seg. Alt som står på den nettsiden er en samling av galskap, vrangforestilliger og konspirasjonsteorier.

Nicklusheletida
Skrevet

yepp, personlig syns jeg en Ban, eller timeout er på sin plass, trådstarter har gang på gang vist at han-hun gir blanke blaffen i hva andre skriver og hevder at alle andre er syke-trangsynte..

Anonymkode: 2346e...bec

Gi deg nå. Dette er en person som har asperger og bor i omsorgsbolig og helt sikkert ikke uten grunn. Nå i det siste har hun vært psykotisk også. Å snakke fornuft til en psykotisk person er vel ikke så lett og det må da vel gå an å være litt overbærende på et slikt forum. Hvis ikke du tåler å lese det, er det vel bedre at du lar det være ?

Blomsterfluen
Skrevet

nyhetsspeilet.no

Her har alle de gale samlet seg. Alt som står på den nettsiden er en samling av galskap, vrangforestilliger og konspirasjonsteorier.

ok. Men kaller du å tro på dette vrangforestilling?

https://youtu.be/Iw6l-IqARaY

Blomsterfluen
Skrevet

Så fint det var :) 

jeg tipper at rødfargen er fra nibiru. Det er ganske rar solnedgang. Jeg har nemlig sett nibiru solnedganger på youtube og de likner litt. The goverment ceeping it secret, står det over alt.

Skrevet

2en6q2b.jpg

Pen, og helt NORMAL solnedgang.

Blomsterfluen
Skrevet

Men tusen takk for at dere prøver å roe meg ned med å si at det ikke finnes noe nibiru. Dere er snille som tenker på meg. Saken er at det er filmet nibiru på himmelen og da vet jeg at den fins.

Blomsterfluen
Skrevet

Nå tenker jeg at NHD ble stille, fordi han har sett bevis på nibiru på videoen. Eller tror han fortsatt at jeg bare har vrangforestillinger?

Skrevet

Jeg tipper at rødfargen er fra nibiru. Det er ganske rar solnedgang.

Rød solnedgang skyldes at lyset brytes i partikler. Partiklene kan være iskrystaller i høye skyer (typisk på kalde dager med klart vær) eller luftforurensning (typisk for store, forurensede byer). Dette er ikke tipping, men fakta.

Skrevet (endret)

Nå tenker jeg at NHD ble stille, fordi han har sett bevis på nibiru på videoen. Eller tror han fortsatt at jeg bare har vrangforestillinger?

Jeg vil tro han blir nok mer og mer sikker slik som du holder på. :ph34r:

Endret av gråstein
Skrevet

jeg tipper at rødfargen er fra nibiru. Det er ganske rar solnedgang. Jeg har nemlig sett nibiru solnedganger på youtube og de likner litt. The goverment ceeping it secret, står det over alt.

så akkurat samme solnedgang,nesten fra samme plass,nydelig vanlig solnedgang :)

DSC03541.jpg

Skrevet

Dette ser jeg ofte på himmelen her jeg bor. Det er en helt normal farge på himmelen.

Anonymkode: 73ff4...e7a

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...