Gå til innhold

Vil sove mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller brettspill etc, mens andre jobber og ser hva slags greier man holder på med.

Kaster erteposer?

Anonymkode: efa5d...914

Skrevet

Kaster erteposer?

Vi snyltere har å møte opp på brettspilling og erteposekasting.

Skrevet

Vi snyltere har å møte opp på brettspilling og erteposekasting.

Høres liddli morsomt ut, vel.

Skrevet

Høres liddli morsomt ut, vel.

Hvem vet? Jeg går på veggen. Nei noe må gjøres.

Skrevet

Hvem vet? Jeg går på veggen. Nei noe må gjøres.

Spille spill og kaste erteposer mens personalet følger med og tar notater? Nei takk.

Bedre å holde sengen.

Skrevet

Spille spill og kaste erteposer mens personalet følger med og tar notater? Nei takk.

Bedre å holde sengen.

De som har jobber og funksjoner i samfunnet ser hvor man går og bruker tiden til. Så det skal jeg iallefall ikke.

Skrevet

Bedre å holde sengen.

Det er kjedeligere å holde sengen. 

Skrevet

Det er kjedeligere å holde sengen. 

Nei, det er behagelig.

Skrevet

Nei, det er behagelig.

Ja det vet vel jeg som ligger på sofaen hele dagen, men man føler ikke behag. Føler meg bare lat. I går var jeg på besøk, da følte jeg meg litt bedre for da hadde jeg gjort noe. 

Skrevet

De som har jobber og funksjoner i samfunnet ser hvor man går og bruker tiden til. Så det skal jeg iallefall ikke.

Jeg går bare ut etter det er mørkt.

Skrevet

Ja det vet vel jeg som ligger på sofaen hele dagen, men man føler ikke behag. Føler meg bare lat. I går var jeg på besøk, da følte jeg meg litt bedre for da hadde jeg gjort noe. 

Du må koble ut så du nesten sover og ikke tenker, mesten som en slags meditasjon.

Skrevet

Jeg går bare ut etter det er mørkt.

Ok. 

Skrevet

Du må koble ut så du nesten sover og ikke tenker, mesten som en slags meditasjon.

Ja jeg ligger å ser opp mot himmelen, tenker ikke så mye i grunn. Har lurt på å begynne å meditere igjen, kan jo prøve. 

Skrevet

Ok. 

Kanskje jeg tuller litt nå, vel.

Skrevet

Kanskje jeg tuller litt nå, vel.

Åja, jeg kjente ei en gang som bare gikk ut etter at det var mørkt, da ble hun mindre synlig sa hun. 

Skrevet

Du tar ikke litt lærdom av det da, hvis du kjenner at du blir bedre av å gjøre noe?

Skrevet

Du tar ikke litt lærdom av det da, hvis du kjenner at du blir bedre av å gjøre noe?

Hva mener du nå?

Nicklusheletida
Skrevet

I natt sov jeg ca seks timer, føler jeg trenger mer søvn enn det. Ja får tenke at jeg forbruker kalorier. 

Jeg sover nesten aldri mer enn 6 timer hver natt og jeg jobber :-)

Skrevet

Hva mener du nå?

Hvis du føler du blir bedre av å gjøre noe, besøke noen eller hva det nå er - får ikke det deg til å gjøre det mer for å føle deg bedre oftere?

Skrevet

Jeg sover nesten aldri mer enn 6 timer hver natt og jeg jobber :-)

Å Herremin! Jeg blir jo helt ødelagt av det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...