Gå til innhold

Vil sove mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du føler du blir bedre av å gjøre noe, besøke noen eller hva det nå er - får ikke det deg til å gjøre det mer for å føle deg bedre oftere?

Jo jeg tenker jo jeg får lyst å gjøre mer, men det er ikke så lett å gjennomføre. Men nå skal jeg prøve å gå litt på dagsenteret, begynner på mandag. 

Nicklusheletida
Skrevet

Å Herremin! Jeg blir jo helt ødelagt av det. 

Jeg er ofte ganske ganske ødelagt på fredagskvelder :) Jeg tar det igjen i helga. Kan sove til 10.30-11.00. Jeg er så glad for at kjæresten også er B-menneske. Passer meg bra :)

Vi står opp tidligere altså hvis vi har en plan.

Skrevet

Jeg er ofte ganske ganske ødelagt på fredagskvelder :) Jeg tar det igjen i helga. Kan sove til 10.30-11.00. Jeg er så glad for at kjæresten også er B-menneske. Passer meg bra :)

Vi står opp tidligere altså hvis vi har en plan.

Det er jo så deilig å sove lenge, håper jeg får sove mer og lenger snart. Er litt sjokka over at det norske folket sover så lite og så dårlig, trodde friske folk sov sammenhengene. 

Gjest Liten40
Skrevet

Jeg tror noen overdriver ang hvor vanlig det er å sove dårlig. Det er absolutt utbredt, og alle kan ha perioder med dårligere søvn. Men det er utrolig mange som sover sammenhengende og godt nesten hver natt. Det ser jeg jo blant mine nærmeste.

Nicklusheletida
Skrevet

Det er jo så deilig å sove lenge, håper jeg får sove mer og lenger snart. Er litt sjokka over at det norske folket sover så lite og så dårlig, trodde friske folk sov sammenhengene. 

Egentlig bør jeg har mer søvn. Jeg trenger mer søvn enn det jeg får, men jeg er for lite disiplinert til å greie å komme meg i seng.  Jeg kjemper med meg selv hver morgen når klokka ringer, men det går bra når jeg først har kommet meg opp. Jeg står opp 6.30. Ut på dagen begynner jeg å bli trøtt igjen. Sånn ca rett etter lunsj :)

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg sover foressten sammenhengde. Jeg har ingen problemer med å sove. Jeg har problemer meg å legge meg til riktig tid. Jeg sovner stort sett med en gang jeg legger hodet på puta.

Skrevet

Egentlig bør jeg har mer søvn. Jeg trenger mer søvn enn det jeg får, men jeg er for lite disiplinert til å greie å komme meg i seng.  Jeg kjemper med meg selv hver morgen når klokka ringer, men det går bra når jeg først har kommet meg opp. Jeg står opp 6.30. Ut på dagen begynner jeg å bli trøtt igjen. Sånn ca rett etter lunsj :)

Ok, godt jeg ikke er alene om å trenge mye søvn :) Jeg savner å sove lenge og håper jeg får det til snart. Seroquel var jo en vidunderpille for meg. 

Skrevet

Å Herremin! Jeg blir jo helt ødelagt av det. 

Nå tror jeg du overdriver en smule. Ingen blir ødelagt av 6 timers søvn. Det er vel uansett bedre enn å gå opp i vekt?

Anonymkode: efa5d...914

Nicklusheletida
Skrevet

Ok, godt jeg ikke er alene om å trenge mye søvn :) Jeg savner å sove lenge og håper jeg får det til snart. Seroquel var jo en vidunderpille for meg. 

Jeg har aldri brukt sovetabletter og jeg kan ikke tenke meg at jeg får behov for å bruke det noen gang :-) Det beste er jo hvis du kan klare deg uten.

Skrevet

Nå tror jeg du overdriver en smule. Ingen blir ødelagt av 6 timers søvn. Det er vel uansett bedre enn å gå opp i vekt?

Jo jeg blir det, jeg trenger mer søvn enn det. Ja det er bedre enn å gå opp i vekt. 

Skrevet

Jeg har aldri brukt sovetabletter og jeg kan ikke tenke meg at jeg får behov for å bruke det noen gang :-) Det beste er jo hvis du kan klare deg uten.

Ja det er jo det beste. Men jeg har brukt det mye i livet da, kanskje det var unødvendig. 

Nicklusheletida
Skrevet

Jo jeg blir det, jeg trenger mer søvn enn det. Ja det er bedre enn å gå opp i vekt. 

Var det sovetablettene du gikk opp i vekt av da, mener du ?

Nicklusheletida
Skrevet

Ja det er jo det beste. Men jeg har brukt det mye i livet da, kanskje det var unødvendig. 

Aner ikke, men jeg trodde det var andre tabletter du la på deg av.

Skrevet

Var det sovetablettene du gikk opp i vekt av da, mener du ?

Ja både de og de jeg tar om dagen. 

Nicklusheletida
Skrevet

Ja både de og de jeg tar om dagen. 

Og de andre har du trappet ned på? Da mener jeg de som kan føre til psykose ? Beklager at jeg ikke har helt oversikt.

Skrevet

Aner ikke, men jeg trodde det var andre tabletter du la på deg av.

Har jo gått ned en kilo, men det er jo ingenting. Får ta tiden til hjelp. 

Skrevet

Og de andre har du trappet ned på? Da mener jeg de som kan føre til psykose ? Beklager at jeg ikke har helt oversikt.

Ja de andre jeg har trappet ned på. Men de fører ikke til psykose :) 

Nicklusheletida
Skrevet

Har jo gått ned en kilo, men det er jo ingenting. Får ta tiden til hjelp. 

At du har kuttet ut sovetabletter,gjør vel ingenting, bare du ikke kutter ut de tablettene som hindrer deg i å bli psykotisk

Skrevet

hadde du trengt mer hadde du nok fått sove lenger.

Nicklusheletida
Skrevet

Ja de andre jeg har trappet ned på. Men de fører ikke til psykose :) 

Jeg så det med en gang jeg hadde postet det . Utrolig dårlig formulering, men nå skal jeg gjøre noe nyttig :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...