Gå til innhold

Fjerning av føflekk

Anbefalte innlegg

Jeg har den senere tid begynt å bekymre meg mye for føflekkene mine. Men på grunn av angst for leger har jeg unnlatt å få dem sjekket. Jeg fjernet tre store føflekker på ryggen for ca 8-10 år siden, det gikk helt fint med unntak av tre relativt store stygge arr. Alt var bra med dem heldigvis. Selve fjerningen gikk greit til tross for at legen begynte litt for tidlig med inngrepet i forhold til at bedøvelsen ikke virket optimalt. 

Men nå har det seg slikat jeg har en stor føflekk i hodebunnen bak øret. Den burde så absolutt ha vært fjernet, men har så angst for at det skal gjøre vondt da det er så kort inn til beinet, på ryggen er det jo tykkere hus og mer å skjære i.... og i tillegg er jeg bekymret for at de ter mange nerver i dette området. Er det noen her inne som har erfaring med fjerning av føflekk som er slik plassert? Hvordan er det å få bedøvelse i hodebunnen?

Anonymkode: 6c8a2...205

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409877-fjerning-av-f%C3%B8flekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du tok litt skrekken siden legen ikke tok seg god nok tid til å vente på at bedøvelsen skulle virke skikkelig før han begynte. Men hva er egentlig verst i lengden? Gå rundt med en føflekk som volder deg mye hodebry, eller bite tenna sammen og dra til legen? Fortell legen om redselen for smerter, så kan dere ta det derifra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...