Gå til innhold

Visse bivirkninger som ikke er "bivirkninger"?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et noe merkelig spørsmål; Jeg har fått foreskrevet resept på Paralgin Major, som jeg har brukt en stund nå pga div muskulære smerter. Disse fungerer greit for meg, men jeg har den leie og neverdigende "bivirkningen" av at voksen som disse stikkspillene er laget av, forårsaker lekasje av "olje" som kommer i trusa, f.eks etter at jeg slipper en fis, og som tom trenger igjennom buksa som setter flekker i sofa o.l... Dette er helt klart pinlig. Vil derfor spør om andre har erfaringer med det samme, og om noen har noen råd for å begrense eller forhindre dette plagsomme problemet ? På forhånd takk for svar :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...