Gå til innhold

Lukter svette etter dusj

Anbefalte innlegg

De to siste ukene har jeg vært plaget med svettelukt inder armene, uten å svette. Har skrubbet godt i dusjen og barberer ofte men lukten går ikke vekk. Jeg har aldri hatt dette problemet før, kan ikke huske at jeg noengang har luktet svette uten å ha trent eller vært veldig varm. Jeg er veldig frustrert, jeg har alltid vært nøye på å lukte rent! Jeg lurer på hva som har skjedd. 

Anonymkode: a35d4...05c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410251-lukter-svette-etter-dusj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen endringer i spisevaner hvertfall. 

Jeg bruker deodorant, kan kanskje være at jeg nylig skiftet deodorantmerke? Men hadde vært veldig mot sin hensikt om en deodorant kan gi svettelulkt som ikke går vekk. Da vil jeg isåfall IKKE råde noen til å kjøpe dr greve aloe vera deodorant!

Anonymkode: a35d4...05c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...