Fionys Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 Å være ubeslutsom er det noe som kommer av depresjon? For eksempel så kan jeg bruke timer på å finne ut om jeg skal dusje på kvelden eller ikke eller om jeg skal gå på tur med hunden nå eller senere. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. mars 2016 Skrevet 1. mars 2016 9 timer siden, Fionys skrev: Å være ubeslutsom er det noe som kommer av depresjon? For eksempel så kan jeg bruke timer på å finne ut om jeg skal dusje på kvelden eller ikke eller om jeg skal gå på tur med hunden nå eller senere. Ubesluttsomhet er et klassisk symptom ved depresjon. Får du hjelp? 0 Siter
Fionys Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, XbellaX skrev: Ubesluttsomhet er et klassisk symptom ved depresjon. Får du hjelp? Ja jeg får hjelp. Nå har jeg kommet meg så pass at vi kan begynne å jobbe med å finne årsakene til depresjon og det voldsomme sinne jeg har hatt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. mars 2016 Skrevet 4. mars 2016 Den 1.3.2016 at 19.33, Fionys skrev: Ja jeg får hjelp. Nå har jeg kommet meg så pass at vi kan begynne å jobbe med å finne årsakene til depresjon og det voldsomme sinne jeg har hatt. Så godt at du kjenner litt bedring/fremgang :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.