Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg er en gutt på 22 år og har aldri hatt noen problemer i underlivet. Men nå har jeg en irriterende kløe på penishodet, og to rare klumper litt over penisroten. Det føles også som blodårene i penis er hovene. Lurer veldig på hva dette er. Det er alltid fuktig under forhud, og kan ikke dra forhuden tilbake over hodet. Noen som har noen tips om hva dette kan være eller hva jeg kan gjøre? Er også i en vanskelig stilling hvor jeg er i gran canaria og har mistet alle dokumenter. Vet at jeg kan få dette tilbake, men det er ikke like lett, så det er ikke en emne jeg vil snakke mer om. Men vær så snill og hjelp meg. På forhand takk.

Mvh
Desperat gutt.

Anonymkode: 51594...d2d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410298-irritasjon-kl%C3%B8e-og-rare-klumper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 1-3-2016 at 18.21, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en gutt på 22 år og har aldri hatt noen problemer i underlivet. Men nå har jeg en irriterende kløe på penishodet, og to rare klumper litt over penisroten. Det føles også som blodårene i penis er hovene. Lurer veldig på hva dette er. Det er alltid fuktig under forhud, og kan ikke dra forhuden tilbake over hodet. Noen som har noen tips om hva dette kan være eller hva jeg kan gjøre? Er også i en vanskelig stilling hvor jeg er i gran canaria og har mistet alle dokumenter. Vet at jeg kan få dette tilbake, men det er ikke like lett, så det er ikke en emne jeg vil snakke mer om. Men vær så snill og hjelp meg. På forhand takk.

Mvh
Desperat gutt.

Anonymkode: 51594...d2d

Tusen takk Mette. Skal se hva jeg faar kjoopt. Men hvilket forum burde jeg gaa til for dette for best mulig svar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...