Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for tredje gang, og er vel rundt seks uker på vei. Ved mine to foregående graviditeter, var jeg endel kvalm, uten at jeg kastet opp. Denne gangen har jeg ikke merket noen ting. Er det normalt? Husker også at jeg var veldig trøtt, noe jeg ikke har merket noe særlig til heller. Jeg har hørt at det kan bety at det er noe i veien. Enten at man kommer til å abortere eller at det er store skader på fosterert. Er dette riktig? Den første testen viste en svak strek, de to andre viste sterke streker. Har dette noen sammenheng?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41033-ingen-graviditetstegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke så vanlig å ha så mange symptomer før man er ca. 6 uker på vei. De fleste vil fortelle at det er omtrent dette tidspunktet som kvalmen inntrer og trettheten begynner å bli påfallende. Jeg vil anbefale deg å ikke tenke så mye på hvorvidt noe skulle være galt inntil videre. Regner med at du snart vil begynne å kjenne symtomer på at du er gravid, selv om det slettes ikke er alle som kjenner så mye i det hele tatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41033-ingen-graviditetstegn/#findComment-154660
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...