Gå til innhold

Legen har ut ifra blodprøver utelukket kreft?

Anbefalte innlegg

Hypokondergutten
1 minutt siden, tilstede skrev:

Takk for det. Husk bare at legen din kan gjøre mer for deg enn å ta mange prøver. Om angsten skulle vedvare kan du snakke med han om angsten din, selv om han ikke tar runden med alle prøvene igjen. Som du sier er du lei av dette. Og nå er det viktig å sørge for at det ikke får ytterligere fotfeste.

Jeg er bare glad om noe av det jeg skriver hjelper deg.

Ja min lege føler jo selv at kreft er utelukket pga alder og blodprøver, feilen ligger vel i det at jeg har søkt på nettet om diverse og kommet frem il at jeg trenger ultralyd ig alle undersøkelser siden mine symptomer passer bukspyttkjertelkreft.

Fortsetter under...

Hypokondergutten
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.klikk.no/helse/article1637948.ece Kikk på den du

Anonymkode: e8a15...34d

Akkurat det som blir sagt i dette innlegget hjalp veldig mye faktisk! Har merket selv om jeg for eksempel tenker på bukspyttkjertelkreft, så høres det helt idiotisk ut når jeg sier det til både leger og familie, tror jeg kan trygt legge ifra meg kreft som diagnose, men å legge vekk denne kreftangsten har latt seg vente på! Er vell sånn nå at jeg må på mandag bestille time IGJEN hos legen å få hjelp mot dette, min mor var faktisk på gråten i dag på grunn av at det  har slitt så mye på henne, merker jo at dette går ut over andre folk også, ikke bare meg, er ikke en god følelse å vite at dine nermeste blir såret av dine egne tanker når du er en person selv som liker og spre glede til andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...