AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Hei, vi er i vår 5 pp og denne måneden har jeg hatt skikkelig influensa. Derfor tok jeg slimløsende hostesaft(Solvipect) frem til i går ca. EL+4. Har lest at dette kan minste sjansene våre for at egget skal feste seg. Stemmer det? Det er veldig godt å vite...isåfall tar jeg det aldri igjen under prøvingen. Måler også temperaturen hver morgen. Hos meg skjer temperaturøkningen gradvis(i løpet av 3 dager). Dette skal visst også minske sjansene våre.... Vet ikke om dette stemmer... Har for et par måneder siden tatt en blodprøve for å sjekke progesteronnivået, siden jeg hadde PCO etter jeg sluttet på P-ringen for snart 2 år siden. Gynekologen sa at det var fin stigning , og at det tyder på at jeg har eggløsning. Eggløsningstestene bekrefter dette. Kan det allikevel være noe galt, siden jeg har gradvis stigning? Det ble også tatt ny ultralyd i samme slengen, cystene er nå helt borte. Sikker teite spørsmål, men man blir ikke roligere når månedene går... Anonymkode: 780e6...b05 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410612-har-hostesaft-etter-el-negativ-innvirkninggradvis-temperatur%C3%B8kning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har ikke hørt eller funnet i faglitteratur noe om at hostemedisin skal kunne påvirke fruktbarheten. Hvis du har fin verdi på progesteron, så er det beste bevis på normal eggløsning. Hvis du også har normale menstruasjoner (25-35 dagers intervall), så er det ikke nødvendig med ekstra sjekk av temperatureller andre eggløsningstester. Du har ikke PCO og det er fint. Da det har gått så lang tid uten resultat, kan du be om henvisning til infertilitetsklinikk for videre utredning eller behandling. Lykke til. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410612-har-hostesaft-etter-el-negativ-innvirkninggradvis-temperatur%C3%B8kning/#findComment-3686974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.