Gå til innhold

Murrende/bobling/dirrende følelse i armen | noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en jente på 19 år som har hatt en merkelig følelse i armen to siste dagene. Det sitter liksom midt i armen altså der albuen skiller over og underarm. Iblant kommer en sånn boblende eller dirrende/murrende følels som om det er luft som bobler. Ja som folk skjønner er det vanskelig å forklare. Jeg har opplevd det tidligere i bein og slikt, og det har jo ikke vært plagsomt for det er sjelden. Men dette irriterer meg da jeg bruker armene mye. Sikkert ikke noe spesielt men noen som har opplevd det og vet om muskelen bare er anspent og sliten? Sikkert ikke noe behov for lege liksom men det er ubehagelig hehe.

Anonymkode: cccf1...3dc

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...