UPM Skrevet 8. januar 2002 Skrevet 8. januar 2002 Jeg har hvert samboer i 10 år og har hvert gift i 3 år . Jeg har blitt så lei , jeg lurte på om jeg gjør det riktige nå.Han har alltid styrt alt med penger og det hele , men nå har det begynt å bli for dumt , jeg føler at det går for langt å lage stor krangel over 100 kr. Han lager krangel om alt slags ting , til og med hvilke pærer vi skal ha i lamper i huset. Han har også et problem med alkohol , han drikker hver helg og av og til iløpet av uken . Vi har også to unger midt oppe i dette , hva skal jeg gjøre.ungene lider . 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 9. januar 2002 Skrevet 9. januar 2002 Hei! Dette høres ikke bra ut. Jeg synes du er tøff som tør å ta et oppgjør med din livssituasjon etter så mange år. Trenger du noen å snakke med som kan støtte deg i å reise deg på egne ben? Du kan ringe Familiekontoret og be om hjelp. Bruk tlf.katalogen, Gule sider. 0 Siter
UPM Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Skrevet 10. januar 2002 Hei! Dette høres ikke bra ut. Jeg synes du er tøff som tør å ta et oppgjør med din livssituasjon etter så mange år. Trenger du noen å snakke med som kan støtte deg i å reise deg på egne ben? Du kan ringe Familiekontoret og be om hjelp. Bruk tlf.katalogen, Gule sider. Dette er et sværere problem enn først anntatt , har en medesinsk grunn til det , er redd for å miste ungene , hva gjør jeg . Hilsen en nedbrutt mor i krise. 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 10. januar 2002 Skrevet 10. januar 2002 Dette er et sværere problem enn først anntatt , har en medesinsk grunn til det , er redd for å miste ungene , hva gjør jeg . Hilsen en nedbrutt mor i krise. Hei! Ring helsesøster, eller legen din, i nærheten og be om råd. 0 Siter
UPM Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Skrevet 12. januar 2002 Hei! Ring helsesøster, eller legen din, i nærheten og be om råd. Hei igjen. Mannen min oppdaget at jeg holdt på å pakke , han ville finne ut av problemene hjemme , leg krevde å få reise vekk for å tenke . På fredag tok jeg turen av gårde , kom hjem idag , skal snakke om alle problemene imorgen. Ser ut som dette kan ende bra alikevell. Takk for rådene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.