Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg går på vallergan 20mg og seroquel depo 50mg som jeg tar mot søvn. Tar den sånn 7, halv 8 for begynner med maten sånn halv 10. Derfor tar jeg den medisinen såpass tidlig så den ikke skal komme opp igjen når jeg driv med maten. Driv med maten vil si overspiser og kaster opp. Legen min sa at jeg ikke har noe virkning av medisinen siden jeg tar den så tidlig og ikke legger meg før 1-2 for da er jeg ferdig med maten. Det jeg lurte på var om folk tror jeg kan ta de to medisinene da sånn 12-1 når Jeg er ferdig med maten?:) for da kan jeg også begynne med maten sånn 9 og blir da ferdig sånn 11-12. Hvis dere skjønte det der 😊 

Endret av Jente21her
Skrivefeil
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410757-medisin-mot-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Jente21her skrev:

Jeg går på vallergan 20mg og seroquel depo 50mg som jeg tar mot søvn. Tar den sånn 7, halv 8 for begynner med maten sånn halv 10. Derfor tar jeg den medisinen såpass tidlig så den ikke skal komme opp igjen når jeg driv med maten. Driv med maten vil si overspiser og kaster opp. Legen min sa at jeg ikke har noe virkning av medisinen siden jeg tar den så tidlig og ikke legger meg før 1-2 for da er jeg ferdig med maten. Det jeg lurte på var om folk tror jeg kan ta de to medisinene da sånn 12-1 når Jeg er ferdig med maten?:) for da kan jeg også begynne med maten sånn 9 og blir da ferdig sånn 11-12. Hvis dere skjønte det der 😊 

Det beste er nok å "slutte med maten".

Anonymkode: a138d...66f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...