AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 For og gjøre en lang historie "kort" vi er nylig separert. To små barn. Han ville ut av forholdet. Vet ikke hvorfor. Han har sviktet meg mange ganger. Og alltid latt kamerater komme først og seg selv. Han har reist utallige ganger i vårt liv sammen. Mens jeg tok meg av barna. Fant ut han chattet med ei jente ( var sikkert ikke noe seriøst) men han klikka da jeg fant ut av dette vis hans tlf. Hun skrev i love you på engelsk til han. Så sier han nå at han mest sannsynlig vil tilbake og være en familie men trenger tid. Vil ikke skilles som han sier. Men så skjuler han når han er på tlf av og til jeg ( bevisst) ser bort på tlf hand og han lukker appen. Og han mener han ikke vil bli kontrollert tror jeg. Men da kommer spørsmålet mitt: er jeg alt for kontrollerende? Eller burde jeg ha rett til dette? Iogmed at han har sviktet meg før og han bør nå vise meg at han vil gjøre noe med dette? Siden han mest sannsynlig vil tilbake. Setter pris på svar. Dette var veldig "kort" fortalt så kan heller legge til mer ved eventuelle svar Anonymkode: 28c47...613 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410827-er-jeg-sjalu-og-kontrollerende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Du har ingen rett til å titte på hans mobil. Enten må du stole på han ellerså må du være ærlig mot han og si at du ikke stoler på han. Han høres ikke ut som en fyr jeg ville stolt på. Det er ikke riktig av deg å "spionere" på han, men samtidig så er det jo forståelig at du gjør det. Han har jo på en måte gitt deg en grunn til å være "kontrollerende". Syns kontrollerende blir litt feil ord, du kontrollerer han jo ikke, bare prøver å få med deg hva han driver med. Uansett, om han oppfører seg slik som du sier, hvorfor tar du han tilbake da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410827-er-jeg-sjalu-og-kontrollerende/#findComment-3689421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.