Perla123456 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Fikk for noen dager siden en hvit geleaktig klump fra skjeden. Den var litt avlang, og på en måte litt spiss på toppen, som ryggen til et fjell på en måte. Hadde ingen smerter, trodde bare jeg fikk vanlig utflod eller mens da dette var på slutten av mensen. Er 21 år Går på loette, men har fått mensen noen dager før den pillefrie uken de siste gangene, så var ca midt i den pillefrie uken. Har gått på loette en god stund nå, men gått på P sprøyten et år tidligere, og forsonte meg med at mensen ville være uregelmessig en stund, siden det var det jeg ble fortalt. Jeg ble med en fyr hjem noen dager før dette på byn, og våknet med klærne av uten å huske særlig mye, men jeg husker at han tok på meg uten at jeg klarte å gjøre noe. Dette var i midten av den pillefrie uken, og mensen var på en måte ferdig, så noen dager før geleklumphendelsen. Jeg så dette når jeg var på jobb, så fikk ikke gjort så mye der og da, men den var helt hvit, nesten gjennomsiktig, seig, og ca en 3 cm lang. Aner ikke om jeg har hatt sex med denne fyren, og vegrer meg veldig for å finne ut hva dette er. Tenker hvis det er spermrester eller annet har jeg blitt voldtatt, og det er en mulig realitet jeg absolutt ikke vil tenke på. Kan jeg være gravid? Har tatt pillene regelmessig og til ca samme klokkeslett hver dag. Håper du kan svare og forhåpentligvis komme med noen betryggende ord (Google hjalp jo ikke, skulle aldri googlet dette!) Endret 31. mars 2016 av Perla123456 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410862-hvit-geleklump-fra-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Etter beskrivelsen kan det være sædvæske som har klumpet seg, så det var godt at du bruker p-pille som jo også er sikker i den pillefri uken. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410862-hvit-geleklump-fra-underlivet/#findComment-3690044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.