Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har bare ett spørsmål.. Jeg fikk i går magesmerter, ekstreme, kunne ikke gå, ligge, måtte sitte i krokete stilling. Fikk så brystsmerter, ca i midten, og tung pust, vet ikke hvor lenge men ca 15/20 min og vondt i ryggen, føltes litt som om det var midt i ryggen på sidene, men at det gikk oppover etterhvert. Gikk over ett ca 45 min/1 time. Men var veldig sliten etterpå og tok noen timer før pusten var normal.
Hva kan dette være? Fastlegen min sier at jeg er for ung til å ha hjerteproblemer, så det blir ikke gjort noe. Er 33år. Hadde samme smerter for 2 år siden, men da ble jeg lammet i venstre side. Mannen min ville kjøre meg til legevakten, men jeg vil helst ikke ta opp andres tid hvis det ikke er noe å bry seg om...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410967-noe-%C3%A5-bekymre-seg-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...