Anny82 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Hei. Har bare ett spørsmål.. Jeg fikk i går magesmerter, ekstreme, kunne ikke gå, ligge, måtte sitte i krokete stilling. Fikk så brystsmerter, ca i midten, og tung pust, vet ikke hvor lenge men ca 15/20 min og vondt i ryggen, føltes litt som om det var midt i ryggen på sidene, men at det gikk oppover etterhvert. Gikk over ett ca 45 min/1 time. Men var veldig sliten etterpå og tok noen timer før pusten var normal. Hva kan dette være? Fastlegen min sier at jeg er for ung til å ha hjerteproblemer, så det blir ikke gjort noe. Er 33år. Hadde samme smerter for 2 år siden, men da ble jeg lammet i venstre side. Mannen min ville kjøre meg til legevakten, men jeg vil helst ikke ta opp andres tid hvis det ikke er noe å bry seg om... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/410967-noe-%C3%A5-bekymre-seg-for/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.