Gå til innhold

Bare vært inne/uvel.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal du være med ut å gå? Jeg slenger nå på meg joggeskoene og skal ut å lufte klærne litt :)

Anonymkode: 33a57...ecf

Jeg holder på å danse :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg holder på å danse :) 

Det er god trim og gjør psyken glad. Jeg går ut og ser etter hestehov i grøftekanten. Snakkes!

Her er en fin sang til deg som du kan høre på når du har dansa ferdig eller vil ta en slow en :)

www.youtube.com/watch?v=2ebfSItB0oM

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er god trim og gjør psyken glad. Jeg går ut og ser etter hestehov i grøftekanten. Snakkes!

Her er en fin sang til deg som du kan høre på når du har dansa ferdig eller vil ta en slow en :)

www.youtube.com/watch?v=2ebfSItB0oM

Nå ble det nok dans for i dag :) Skal høre på sangen din nå :) 

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en nydelig sang, takk <3 Må være fra meg til hjelperen min den der :) Jeg vet jo hvor hjem er <3 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

For en nydelig sang, takk <3 Må være fra meg til hjelperen min den der :) Jeg vet jo hvor hjem er <3 

Så bra du likte den :) Nå har jeg akkurat kommet inn etter 1 drøy times spasering i vårlufta. Hjelpes så godt det var. Så ikke hestehov, men hvitveis i skogen allerede!!! Elsker hvitveis jeg, så ble så glad :) Fiksa litt i blomsterkasser ute og der kommer tulipaner. Det spretter på alle trær. Så fint!

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du likte den :) Nå har jeg akkurat kommet inn etter 1 drøy times spasering i vårlufta. Hjelpes så godt det var. Så ikke hestehov, men hvitveis i skogen allerede!!! Elsker hvitveis jeg, så ble så glad :) Fiksa litt i blomsterkasser ute og der kommer tulipaner. Det spretter på alle trær. Så fint!

Skulle jeg gjerne vært med på, hørtes herlig ut :) Våren er en fin tid :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skulle jeg gjerne vært med på, hørtes herlig ut :) Våren er en fin tid :) 

Helt fantastisk! :) Hadde du bodd i nærheten skulle jeg kommet og dratt deg med på tur. Dessverre gjør jeg ikke det, så du får dra deg selv ;)

Nå skal jeg lage meg en omelett til kvelds og titte litt på skjermen. Vi snakkes!

Og her kommer en sang til til deg siden du har dansa i dag :)

Om eg konne dansa mæ deg, sko me dansa karusell, tralalala :)

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt fantastisk! :) Hadde du bodd i nærheten skulle jeg kommet og dratt deg med på tur. Dessverre gjør jeg ikke det, så du får dra deg selv ;)

Nå skal jeg lage meg en omelett til kvelds og titte litt på skjermen. Vi snakkes!

Og her kommer en sang til til deg siden du har dansa i dag :)

Om eg konne dansa mæ deg, sko me dansa karusell, tralalala :)

Du virker så positiv og glad, det smitter :D Du får ha en fin kveld og kos deg med maten :) Flott sang foressten :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du virker så positiv og glad, det smitter :D Du får ha en fin kveld og kos deg med maten :) Flott sang foressten :) 

Takk Stjerne! Kos deg du også :) Det er vanskelig å ikke være glad når alt spretter og sola skinner. Til og med nabokatten spratt rundt på et merkelig vis her ute når jeg fikset i kassene. Trolig våryr han også ;)

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kom på noe lurt nå, jeg har danset. Kan danse inne :) Prøve å myke opp kroppen litt. 

Ja, lurt! Dans er kjempefint for både kondisjon og bevegelighet.

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk Stjerne! Kos deg du også :) Det er vanskelig å ikke være glad når alt spretter og sola skinner. Til og med nabokatten spratt rundt på et merkelig vis her ute når jeg fikset i kassene. Trolig våryr han også ;)

Hehe ja han er vel det 😊. Her er det leggetid nå. God natt☺

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Xtra skrev:

Ja, lurt! Dans er kjempefint for både kondisjon og bevegelighet.

Ja nå skal jeg danse litt hver dag 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hehe ja han er vel det 😊. Her er det leggetid nå. God natt☺

Sov søtt :)

AnonymBruker
Skrevet

Halloooo schnuppa :) Har du vært ute i solen i dag?

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halloooo schnuppa :) Har du vært ute i solen i dag?

Ja det har jeg,gikk til dagsenteret og der satt vi litt ute i sola. Så satt jeg litt ute her hjemme,var fint i dag 😊. Du har vel vært ute i sola og ? 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint i dag :) Så flink du har vært i dag da, på senteret og ute i sola :) Ja, jeg pyntet meg opp litt og foooor avgårde til byen i dag. Satt på torget i sola ei stund, men så kom oh rastløsheten og tok meg. Så da gikk jeg over til shopping som også er inspirerende ;) 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fint i dag :) Så flink du har vært i dag da, på senteret og ute i sola :) Ja, jeg pyntet meg opp litt og foooor avgårde til byen i dag. Satt på torget i sola ei stund, men så kom oh rastløsheten og tok meg. Så da gikk jeg over til shopping som også er inspirerende ;) 

Takk 😊. Var godt å komme seg ut selv om jeg ble dårlig i dag og. Shopping du,det er ikke min ting. Shopper minst mulig. Men er jo kjekkere å handle klær når man er tynn,har danset i dag og. Nå har jeg kommet i sengen,men er urolig da. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnfolk altså.

Anonymkode: 736b5...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Shoppa ikke klær i dag, windowsshoppa bare ;) Det er vår i butikkene også vet du - nye farger, trender og annet gøy for oss som liker det. Jeg kjøpte vitaminer, shampo/balsam, solkrem og kort til konfirmanten :) Har du svingt deg i dag også ja, det er deilig for kropp og sjel. I morgen er en ny dag schnuppa og hvem vet hva den byr på? Ingen hehe. Håper roen senker seg og at du får en god natts søvn :) Sweet dreams!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...