Gå til innhold

Har babyer og små barn jomfruhinne?

Anbefalte innlegg

Gjest Annemor

Jeg har ikke lagt merke til det tidligere når jeg har stelt henne om det har vært en hinne eller en åpning der, men nå for noen dager siden mens jeg stelte henne tok jeg en titt( jeg gjorde dette på bakrunn av merkelig oppførsel og ting hun har sagt og sier. Jeg orker ikke å gå mer inn på den saken her). Datteren min er akkurat fyllt to år. Det var et åpent hull der, er dette vanlig? Hun er også veldig "redd" for underlivet sitt, det er så vidt jeg får lov til å vaske henne. Jeg skal på sykehus-undersøkelse med henne. Hvordan undersøker de henne der? Hvordan kan de se om hun har jomfruhinne eller ikke? Om det ikke er en jomfruhinne der, er det nok bevis i tilfelle en rettsak?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41123-har-babyer-og-sm%C3%A5-barn-jomfruhinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...