Annkarin Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Jeg er dårlig men det forstår ikke sykepleieren. Jeg er dritdårlig holder nesten ikke ut 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 55 minutter siden, stjernestøv skrev: Frister ikke å ta truxal heller. Ser jeg er sløv i øynene og føler meg sløv og Går det over? Du fikk til svar forrige dagen at du måtte se det an en åtte ti dager. Anonymkode: c40e1...b37 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 32 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg er dritdårlig holder nesten ikke ut Står det så dårlig til? Anonymkode: c40e1...b37 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 43 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg er dritdårlig holder nesten ikke ut Ikke jeg heller Men hva kan vi gjøre? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fikk til svar forrige dagen at du måtte se det an en åtte ti dager. Anonymkode: c40e1...b37 Ja er derfor jeg tar det, men vet ikke om jeg holder ut. Får se. Tror ikke jeg kommer meg på dagsenteret nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Frister ikke å ta truxal heller. Ser jeg er sløv i øynene og føler meg sløv og Går det over? Ja det går over. Du må gi nye medisiner en sjanse. De fleste har bivirkninger i begynnelsen. Anonymkode: c536b...cc4 0 Siter
Annkarin Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Ikke jeg heller Men hva kan vi gjøre? Baker litt torsk i ovnen, håper det hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det går over. Du må gi nye medisiner en sjanse. De fleste har bivirkninger i begynnelsen. Anonymkode: c536b...cc4 Ok, bare føler meg syk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: Baker litt torsk i ovnen, håper det hjelper Ok da. Lykke til! 0 Siter
Inner self Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Jeg går på min zyprexa jeg. Feit er jeg, men heller det enn psykotisk, hvis jeg var psykotisk da. Det vet jeg jo ikke. Tvil er det man må leve med. Har schizofreni diagnose, men vet ikke om den stemmer. Uansett så kunne jeg fått Latuda, på blå, men jeg takket nei. 0 Siter
Annkarin Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok da. Lykke til! Fått i meg for mange kcal allerede så må tvinge meg ut på tur med min utmattelse eller tåle ennå en vektoppgang , vet ikke hva som er verst 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 25 minutter siden, Annkarin skrev: Fått i meg for mange kcal allerede så må tvinge meg ut på tur med min utmattelse eller tåle ennå en vektoppgang , vet ikke hva som er verst Det verste er å føle seg dårlig, og være overvektig er og noe dritt. Men du er jo tynn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 Kan jeg bli redd og paranoid av truxal? Jeg er det. I natt måtte jeg lyse på sønnen min for å se om han levde,han våknet. Jeg får ekle tanker om tortur ang min andre sønn,er redd for jeg er ikke i nærheten. Og nå måtte jeg se i alle skaper,redd noen hadde gjemt se der. Har tatt truxal nå. Men er dette normalt da? 0 Siter
frosken Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Kan jeg bli redd og paranoid av truxal? Jeg er det. I natt måtte jeg lyse på sønnen min for å se om han levde,han våknet. Jeg får ekle tanker om tortur ang min andre sønn,er redd for jeg er ikke i nærheten. Og nå måtte jeg se i alle skaper,redd noen hadde gjemt se der. Har tatt truxal nå. Men er dette normalt da? Jeg synes du skal kontakte sykepleieren i morgen og fortelle hvordan du har reagert på truxal. Håper du får en rolig natt :-) 0 Siter
ISW Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 2 timer siden, Annkarin skrev: Jo for da holder jeg meg stabil Torsk inneholder ingen stemningsstabiliserende stoffer. Det er godt med torsk en gang iblant, og det er for all del sunt, men om noe skaper dårlig psykisk helse så er det å tvinge i seg mat man ikke vil ha. Spis et variert kosthold, men unngå raske karbohydrater og åpenbart feite/usunne matvarer i store mengder, så vil du gå ned i vekt og leve et bedre liv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 2 minutter siden, frosken skrev: Jeg synes du skal kontakte sykepleieren i morgen og fortelle hvordan du har reagert på truxal. Håper du får en rolig natt :-) Ok. Takk. Da sender jeg meld i morgen og skriver at det har vært et helvete. Eller kanskje bare det jeg skrev her. 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 11 timer siden, issomethingwrong skrev: Torsk inneholder ingen stemningsstabiliserende stoffer. Det er godt med torsk en gang iblant, og det er for all del sunt, men om noe skaper dårlig psykisk helse så er det å tvinge i seg mat man ikke vil ha. Spis et variert kosthold, men unngå raske karbohydrater og åpenbart feite/usunne matvarer i store mengder, så vil du gå ned i vekt og leve et bedre liv. Torsken hjalp ikke heller, har så vondt at jeg kjenner det i søvne og 0 Siter
Annkarin Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 12 timer siden, stjernestøv skrev: Det verste er å føle seg dårlig, og være overvektig er og noe dritt. Men du er jo tynn. Kanskje bildet lyver, familien syns jeg bør gå ned mye mer det synes bmi og men smellfeit er jeg absolutt ikke 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Kanskje bildet lyver, familien syns jeg bør gå ned mye mer det synes bmi og men smellfeit er jeg absolutt ikke Ånei, du var jo så fin.Bildet lyver ikke. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.