Gå til innhold

å akseptere.

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er dårlig men det forstår ikke sykepleieren. 

Jeg er dritdårlig holder nesten ikke ut

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

26

• Annkarin

8

• AnonymBruker

7

• ISW

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Frister ikke å ta truxal heller. Ser jeg er sløv i øynene og føler meg sløv og :( Går det over?

Du fikk til svar forrige dagen at du måtte se det an en åtte ti dager.

Anonymkode: c40e1...b37

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Annkarin skrev:

Står det så dårlig til?

stjernestøv
Skrevet
43 minutter siden, Annkarin skrev:

Ikke jeg heller :( Men hva kan vi gjøre?

stjernestøv
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk til svar forrige dagen at du måtte se det an en åtte ti dager.

Ja er derfor jeg tar det, men vet ikke om jeg holder ut. Får se. Tror ikke jeg kommer meg på dagsenteret nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Frister ikke å ta truxal heller. Ser jeg er sløv i øynene og føler meg sløv og :( Går det over?

Ja det går over. Du må gi nye medisiner en sjanse. De fleste har bivirkninger i begynnelsen.

Anonymkode: c536b...cc4

Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke jeg heller :( Men hva kan vi gjøre?

Baker litt torsk i ovnen, håper det hjelper

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det går over. Du må gi nye medisiner en sjanse. De fleste har bivirkninger i begynnelsen.

Anonymkode: c536b...cc4

Ok, bare føler meg syk. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Baker litt torsk i ovnen, håper det hjelper

Ok da. Lykke til!

Inner self
Skrevet

Jeg går på min zyprexa jeg. Feit er jeg, men heller det enn psykotisk, hvis jeg var psykotisk da. Det vet jeg jo ikke. Tvil er det man må leve med.

Har schizofreni diagnose, men vet ikke om den stemmer. Uansett så kunne jeg fått Latuda, på blå, men jeg takket nei.

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok da. Lykke til!

Fått i meg for mange kcal allerede så må tvinge meg ut på tur med min utmattelse eller tåle ennå en vektoppgang , vet ikke hva som er verst

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, Annkarin skrev:

Fått i meg for mange kcal allerede så må tvinge meg ut på tur med min utmattelse eller tåle ennå en vektoppgang , vet ikke hva som er verst

Det verste er å føle seg dårlig, og være overvektig er og noe dritt. Men du er jo tynn. 

stjernestøv
Skrevet

Kan jeg bli redd og paranoid av truxal? Jeg er det. I natt måtte jeg lyse på sønnen min for å se om han levde,han våknet. Jeg får ekle tanker om tortur ang min andre sønn,er redd for jeg er ikke i nærheten. Og nå måtte jeg se i alle skaper,redd noen hadde gjemt se der. Har tatt truxal nå. Men er dette normalt da?

stjernestøv
Skrevet

Hjelp. Kan jeg ta vival nå?

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan jeg bli redd og paranoid av truxal? Jeg er det. I natt måtte jeg lyse på sønnen min for å se om han levde,han våknet. Jeg får ekle tanker om tortur ang min andre sønn,er redd for jeg er ikke i nærheten. Og nå måtte jeg se i alle skaper,redd noen hadde gjemt se der. Har tatt truxal nå. Men er dette normalt da?

Jeg synes du skal kontakte sykepleieren i morgen og fortelle hvordan du har reagert på truxal. Håper du får en rolig natt :-)

Skrevet
2 timer siden, Annkarin skrev:

Jo for da holder jeg meg stabil 

Torsk inneholder ingen stemningsstabiliserende stoffer. Det er godt med torsk en gang iblant, og det er for all del sunt, men om noe skaper dårlig psykisk helse så er det å tvinge i seg mat man ikke vil ha. Spis et variert kosthold, men unngå raske karbohydrater og åpenbart feite/usunne matvarer i store mengder, så vil du gå ned i vekt og leve et bedre liv.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal kontakte sykepleieren i morgen og fortelle hvordan du har reagert på truxal. Håper du får en rolig natt :-)

Ok. Takk. Da sender jeg meld i morgen og skriver at det har vært et helvete. Eller kanskje bare det jeg skrev her. 

Skrevet
11 timer siden, issomethingwrong skrev:

Torsk inneholder ingen stemningsstabiliserende stoffer. Det er godt med torsk en gang iblant, og det er for all del sunt, men om noe skaper dårlig psykisk helse så er det å tvinge i seg mat man ikke vil ha. Spis et variert kosthold, men unngå raske karbohydrater og åpenbart feite/usunne matvarer i store mengder, så vil du gå ned i vekt og leve et bedre liv.

Torsken hjalp ikke heller, har så vondt at jeg kjenner det i søvne og

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Det verste er å føle seg dårlig, og være overvektig er og noe dritt. Men du er jo tynn. 

Kanskje bildet lyver, familien syns jeg bør gå ned mye mer

det synes bmi og

men smellfeit er jeg absolutt ikke

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Annkarin skrev:

Kanskje bildet lyver, familien syns jeg bør gå ned mye mer

det synes bmi og

men smellfeit er jeg absolutt ikke

Ånei, du var jo så fin.Bildet lyver ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...